dinsdag 6 december 2011

Eenvoud.....

Niet iedereen is gecharmeerd van hele drukke kerstkaarten of kaarten die géén kerstkleuren hebben dus moeten er ook een paar relatief "eenvoudige" kaartjes worden gemaakt. Dit is vast de eerste en er zullen er waarschijnlijk nog een paar volgen. Bij mij viel de eerste kerstkaart vandaag al op de mat dus een beetje druk voel ik nu wel. Nog even doorbijten en dan snel aan wat andere creaties, het wordt steeds meer zwoegen om een beetje kerstkaart uit mijn handen te laten komen. Ik heb ook nog wat andere dingetjes op verzoek die ik misschien wel tussendoor ga doen, misschien verfrist dat mijn creativiteit .

4 opmerkingen:

  1. Leuk Plony, heel mooi gedaan hoor.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony , wat heb je het toch druk met al die kerstkaarten , ze zijn stuk voor stuk mooi hoor en de ideetjes zijn er ook nog steeds bij je aanwezig ik vind de eenvoudige zoals jij zegt ook super mooi hoor, morgen gaan mijn kerstkaarten op de bus, groetjes weer NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind deze wel heel mooi hoor, maar heb hetzelfde, kreeg ook al een kerstkaart binnen (hellup!!), ik moet er nog .... Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, chique kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.