zondag 11 december 2011

En weer een challenge.......

Challenge nr. 44 op http://mariannedesign.blogspot.com/ vraagt om Sparkling Christmas. Ik heb voor mijn kaartje gebruik  gemaakt van  het glitterende papier van Bo Bunny en dit  geeft al een behoorlijk sparkling effect. Hier en daar op de kaart nog wat extra glitter toegevoegd en op de roosjes ook een beetje, met een mooi glimmend gouddraadje het plaatje omgeborduurd en een sparkling Christmaskaartje was geboren. Leuk die challenges, kerstkaarten moest ik toch nog maken dus zo verenig ik het nuttige met het aangename. Fijne avond allemaal, Plony.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje!!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent hier echt goed in Plony! Ook je labelkaart is prachtig gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,
    Heel mooi gedaan met dat felle blauw,komt het plaatje mooi uit.
    Leuk plaatje trouwens, ik heb er ook een kerstkaart meegemaakt.
    Toppie Plony!!

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Plony!!! Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooie kaart geworden Plony.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.