donderdag 8 december 2011

Kerststukjes

Vanmorgen met Nicole ( http://deknutselthuisblijfmoeder.blogspot.com/ ) kerststukjes gemaakt. Het blijft toch een feestje hoor om met al dat mooie groen te werken. Ik denk wel dat we ons best weer hebben gedaan, ik heb 2 stukken gemaakt en nog één voor een vriendin van Nicole maar helaas ben ik vergeten die op de foto te zetten. Ik hoop dat Nicole dat nog gaat doen, ga bij haar ook maar eens kijken wat zij heeft gemaakt voor moois.
Dit is een stuk voor op de grote tafel.......

en deze is voor mijn Ikea-tafeltje bij het raam......

Ik ben wel tevreden. De kerst kan komen hoor maar nu weer over tot nog een paar kerstkaarten want helaas........nog NIET klaar.



12 opmerkingen:

  1. schitterend wat een mooie kerst creatie!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan, dit moet je mij niet laten doen, daar heb ik geen feeling voor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUWWWW wat zijn ze weer mooi en wat jammer dat ik dat niet in me heb ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer schitterend joh , ik ga ook gauw even bij Nicole kijken groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW!!! wat een ontzettend mooie kerststukken. Helemaal geweldig hoor. Ik kom er meestal niet aan toe en koop ze dan bij ons van de vrouwenbond (die steunen dan ook gelijk een goed doel). Maar dit vind ik toppie hoor. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony,
    Wat een SCHITTERENDE kerststukjes heb je gemaakt ☺☺☺
    Was dit de broodnodige afwisseling?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze schitterend mooi! Een beetje groen in huis geeft toch een extraatje hé?
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony,
    Wat heb je weer mooie kerststukken gemaakt. Ik heb het idee dat jouw hart ook meer daar ligt en in projectjes (doosjes ed.) dan in echte kaarten maken. Ik zelf zou er nog wel tig kunnen maken, maar nog 2 en dan stop ik er mee.
    Nogmaals mijn complimenten voor die prachtige stukken.

    Groetjes en nog een fijne avond, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    Die zien er supergoed uit en staat gelijk lekker kersemig-)
    Bedankt voor het compliment op m`n blog, maar eiegnlijk kun je deze pluim ook aan jezelf geven hoor!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, ik ga volgende week een workshop volgen voor kerststukken, die van jou zijn echt heel mooi.
    Gr.Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony.
    Leuk dat je volger bent geworden, ben ik gelijk in de gelegenheid om jouw blog te bewonderen.
    Hele mooie creaties staan erop,ik kom zeker nog eens langs.
    hartelijke groet Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,

    wat zijn ze gaaf :)
    en wat komt ie mooi uit op je tafeltje!!!!
    Het was echt leuk he om te doen, en ook zeker heeeeeel gezellig!!
    Mijn vriendin was er errug blij mee! dus ik moest je hartelijk danken. Ik ga zo morgen ook ff bij mij erop zetten.
    enne hihi ik was 's avonds nog even doorgegaan en had er nog 2 gemaakt, en die zijn eigenlijk mooier dan de andere die ik gemaakt had....maar kom dat van het weekend maar even bekijken :)
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.