zaterdag 3 december 2011

kerstwens



Soms wil je wel eens een andere tekst op een kaart dan de standaard tekst en dan is er genoeg te vinden op internet. Voor degene waar ik dit kaartje voor had bedacht is dit een gepaste tekst denk ik. Zo ga ik maar rustig verder met mijn kerstkaarten en denk ik dat ik toch nog best aardig wat kaartjes af krijg voor ze écht de deur uit moeten.

We wensen jou en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal gelukkig met elkaar.

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje plony.
    Die folders zijn erg leuk, weet wel dat ik ze te weinig gebruik als ik jouw kaart zie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    je bent weer lekker op dreef zie ik :)
    wat een prachtige kaart, en zo'n tekst is natuurlijk super.
    Ook je Tilda kaartje is zooooo'n schatje!
    op dit tempo ga je idd wel heel ver komen denk ik zo :)
    ik ga ook weer verder....
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Wat een prachtige kaart meid!! Echt supermooi!
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty zeg!!! En wat een prachtige tekst!!!
    Je kunt er wat van hoor....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maatje, Wat zijn ze weer mooi en die tekst ook super gaaf , wat was het weer gezellig he , en wat is die dag dan weer kort he groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ook deze weer super.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.