donderdag 1 december 2011

winnaar challenge 43 marianne design challenge blog

En dan nu de winnaar van de vorige challenge en dat is geworden:
And now for the winner of the last challenge and the winner is:



Wat superleuk, ik ben de winnaar van challenge 43 van Marianne Design Challenge Blog, eerlijkheidshalve vermeld ik erbij dat er niet heel veel deelnemers waren aan deze, toch o zo leuke, uitdaging om een kadoverpakking te maken voor iets eetbaars. Natuurlijk ben ik wel heel blij met de prijs die ik heb gewonnen





10 opmerkingen:

  1. Jeeeeeetje Ploon wat vallen we in de prijzen hè!!!!!!
    Je hebt er wel een SUPERdoos van gemaakt hoor...hij is prachtig!!
    Dus ook jij van harte gefeliciteerd!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,
    Ik ben helemaal niet verbaasd ☺☺☺
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijs en maak er weer iets MOOIS mee.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte!! Het is dan ook een prachtig doosje!!
    Ben ook meteen volger geworden hoor :-). Je maakt hele mooie dingen, en je heet ook nog eens hetzelfde als mijn zus :-) (zo vaak hoor je die naam niet)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Dikke proficiat met je gewonnen prijs en helemaal verdiend!! Het doosje is prachtig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg, gefeliciteerd!! En de prijs is helemaal verdiend idd. Het doosje is geweldig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony,

    Wat leuk dat je gewonnen hebt. Het is ook een schitterende verpakking geworden.
    Mijn felicitaties.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte proficiat! Het is ook een geweldig mooi doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf!! Van harte gefeliciteerd met de eerste plaats. Geweldig. Het is dan ook een prachtig doosje. net zoals je andere creaties weer supermooi gemaakt.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd!! wat leuk zeg! maar het is en blijft dan ook een schitterend doosje!!
    en met je kerstkaartjes ga je ook lekker :)
    die met de beertjes blijven idd leuk, gaat mij nooit vervelen hoor!
    ik ga ook nog ff aan de freubel.

    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony, wat super gaaf dat je gewonnen hebt!
    van harte hoor!mooie doos en leuke prijs!!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.