vrijdag 13 januari 2012

CFY #41

Waar ik met mijn vorige sketch bij http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/ volledig de plank mis heb geslagen wil ik nu toch wel een soort revanche op mezelf. Ik ben er maar weer voor gaan zitten en dit is de sketch die moet worden aangehouden:


Toen ik hem zag dacht ik, o nee hè......dat wordt er wéér zo één maar .......rustig blijven en je eigen ding er mee proberen te doen en dan kom je toch wel tot een resultaat waar je tevreden mee kan zijn. Ben benieuwd of jullie dat ook vinden.....daar komt ie dan:


Ben weer benieuwd naar de reakties!!!!!!!!!!

17 opmerkingen:

  1. Hoi Plony je hebt het ontzettend goed gedaan de kaart is peachtig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Plony,

    Deze is leuk!!!! hele mooi kleur en gedaan wat je zelf mooi vond.
    Mijn complimenten

    Fijne dag, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie,s komen er wel hoor, want hij toch maaar weer super gelukt gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje is het geworden.
    Z'on mooi geheel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Mijn complimenten voor deze prachtige kaart!
    En dank je wel voor het patroon hé Plony.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze is zeker heeeeel goed gelukt!!
    supermooi kaartje!
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je mag er best weer trots op zijn hoor.Hij is prachtig ook de kleuren zo mooiiiiiiii.
    gr bets.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer erg mooi gemaakt hoor, ziet er heel leuk uit, de kleuren zijn zo mooi op elkaar afgestemd.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die vlindertjes en het kralenkettinkje. Mooi opbouw van allerlei materialen!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kaartje Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai Plony, wat is dat mooi! Niet aan twijfelen, dit is super!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor!!

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie, hele chique kaart Plony! Heel mooi met de parels bij de vlinders! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je mag er zeker tevreden over zijn! Heel mooi! Fijn dat je weer meedoet, Plony!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi kaartje Plony!!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi, ik vind de vlinders met het parelrandje prachtig! Leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.