woensdag 11 januari 2012

Challenge nr. 10 bij http://kaartenuitdagingen.blogspot.com/

Daar ben ik weer met......een sketch...... challenge nr.10 bij http://kaartenuitdagingen.blogspot.com/

en ik moet zeggen dat ik deze keer redelijk tevreden ben over mijn uitvoering van de sketch. Ben direkt maar op de vintage-toer gegaan want dan kom ik er nog het beste mee weg. Er moest een Nederlandse tekst op en dat blijft grappig want ik doe dat steevast verkeerd, hihihi maar het was nog te veranderen. Hier komt mijn vintage-sketch-uitvoering.......

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan jou echt niet bijbenen hoor.
    Maar wat een geweldig ff tasje!!!
    het is echt een schatje.
    En deze kaart is echt superleuk, die sketsch heb je heel goed gebruikt zeg! mijn complimenten.
    maar hoe heb je dat zwarte randje gemaakt?
    ik hoor je gauw weer.
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan, Plony en die kleuren zijn prachtig. Ik wens je succes met de wedstrijd en dsnk je wel voor het meedoen bij de NKU.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Mooie vintage kaart heb je gemaakt. Ik vindt de kleur roze ook heel mooi!
    Succes met de wedstrijd.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en mooie kaart is het weer geworden,hoe kan het ook anders ROSE , gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony het is een plaatje van een kaart geworden succes met de challenge groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony, ook dit kaartje is weer schitterend. De vintagestijl blijft prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony, wat heb je er weer een super mooie kaart van gemaakt, prachtig die kleuren en wat een lief plaatje is dit!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Plony, prachtige kleuren!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi plony,

    bij deze ben ik je nieuwste volger ;)
    ik ben helemaal weg van je blog en de dingen die je maakt zijn echt prachtig! dus op deze manier kan ik ook geen enkele creatie van je meer missen ;)

    veel liefs en tot de volgende
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend weer, Plony!!Echt helemaal Vintage en helemaal Plony, LOL. Ik ga ook nog meedoen aan deze challenge. Maar dan moet ik volgens mij nog wel even doorwerken, haha. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Plony . . . lekker roze!! leuk dat je weer mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart Plony!!! Helemaal jouw ding hè...
    Kun je je trouwens nog een leven zónder blog voorstellen? ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je mag zeker tevreden zijn hoor Plony!! Hij is heel mooi geworden!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit weer mooi! Prachtig gedaan en wat een mooie kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. so dat is nou echt een nostalgische kaart, mooi!
    Dank je wel voor het meedoen van de wedstrijd.
    Groeten Judith NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind m prachtig, zo stijlvol gemaakt.


    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook deze is schitterend,echt jou stijl!!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart in deze vintage look. Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd bij NKU.

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! ik houd ook wel van de vintage style en ik vind je Bloemencirkels super! Welke stans heb je gebruikt? Gezellig dat je meedoet met de NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig roze kaartje.

    Leuk dat je mee doet met de Nederlandse Kaarten Uitdagingen en succes met de wedstrijd.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wauw, wat een prachtige vintage kaart!
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Groetjes Elise
    PS. Leuk interview op de NKU site!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.