zaterdag 14 januari 2012

Een kaartje zonder.........


Een kaartje zonder.......zonder wat?????? Zonder design papier, dat is de opdracht van challenge #23 bij http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com/. Best een leuke opdracht want je gaat weer eens anders naar een kaartje kijken. Je wilt er toch wel van alles op en bij plakken maar zonder het mooie papier op de achtergrond moet je het dan toch weer heel anders aanpakken. Met wat dingetjes uitsnijden, embossen en inkten krijg je toch wel een effect waarbij je het design papier niet mist. Tenminste.....dat vind ik. Dit is  wat ik er van heb gemaakt.......



Ik wens jullie een hele fijne avond en tot de volgende creatie.
Lieve groetjes, Plony

14 opmerkingen:

  1. Wat is hij weer gaaf echt geweldig hoor gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,

    Prachtige kaart hoor, je mist het designpapier echt niet, met al die mooie swirls en de lieve bloemetjes.
    Mijn complimenten.

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    wel een leuke uitdaging! Ga ik ook eens proberen. Ik vind je kaart in ieder geval heel leuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaarten zonder design papier kunnen ook heel mooi zijn.
    Dan gebruik je de folders wat meer.
    Ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi Plony en met de embossingfolders heb je eigenlijk niet altijd mooi achtergrond papier nodig...
    En dan wil ik ook nog even reageren op je kaart van gisteren want ik ben een dagje weggeweest...
    Wat is dat een ongelooflijk mooie kaart!!!!!!!!
    Dat kant en de andere frutsels...prachtig.
    Je gebruikt trouwens heel vaak heel mooi kant...moet ik toch ook eens gaan zoeken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk zo zonder designpapier. En inderdaad met een ander kleurtje en een embossing folder bereik je vaak hetzelfde resultaat ( maar toch effe anders :-) )

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is weer prachtig.
    En een lief plaatje zo ingekleurt.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, geen sprake van gemis hier! Perfect gedaan en dan heb je geen behoefte aan design-papier!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Plony
    wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt ik vind jou ook goed in het in kleuren!
    heb een goed weekend!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Ik mis het designpapier helemaal niet op deze PRACHTIGE kaart en zelfs niet op je SCHITTERENDE witte kaart ☺☺☺
    Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony, Deze kaart is ook prachtig geworden. Je mist het designpapier inderdaad niet! Supermooie kleuren heb je ook gebruikt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony het is een mooie kaart geworden. Zonder design papier is het resultaat geweldig geworden groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje, de oranje tinten komen mooi naar voren. Bedankt voor het meedoen met de challenge IAMC.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.