zondag 8 januari 2012

Een nieuw begin......

Bij http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/ is de nieuwe challenge : nieuw begin/goede voornemens.
Het is de bedoeling dat je ook vertelt wat je goede voornemen is voor het nieuwe jaar, nou dat weet ik wel hoor........ik wil in 2012 de liefste, leukste oma worden die er bestaat. Ik ben alleen bang dat ik heeeeeeeeeeeeeel veel lieve, leuke oma's zal moeten verslaan wil ik dat voor elkaar krijgen en die oma's hebben ook al heel veel oma-ervaring en ik nog helemaal NIETS!!! Maar mijn voornemen is er in ieder geval!
Met dit kaartje wil ik ook meedoen bij http://nadiaschallengeblog.blogspot.com/ en daar is het thema : Nieuwjaar + stempel.
Hier komt dan weer mijn kaartje........


Eeen oud stempeltje maar wel lief, tenminste.....dat is mijn mening.
Groetjes allemaal.

19 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig, mooi gekleurd ook!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kaartje Plony, blauw met bruin blijft leuk he! Super!
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Plony, jij wórdt ook de liefste oma die er bestaat!!!! En ik kan het weten want ik ben het ook ;-))
    En jouw kleinkind gaat straks heerlijk met je freubelen en zo....maar dat duurt nog wel eventjes!!!
    Jij hebt in elk geval weer een héél mooi kaartje gemaakt, super kleurtjes!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. En dat met die liefste oma komt vast goed. Bedankt dat je meedoet aan de challenge bij Nadia. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.En super leuke stempel.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een schitterende kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattige kaart is dit geworden echt een plaatje groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Plony
    ik las ook dat je oma wordt er is niets wat mooier is en wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt je hebt hem heel mooi ingekleurd! en je wordt vast een super oma...
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje Plony

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAAAAAAAAW Plony dit is hem helemaal wat een plaatje , schatje ,beauty ik ga hier helemaal voor hoor jij weet waarom , gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Plony!
    Leuk dat je oma wordt!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart en leuk dat je oma wordt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een superleuk kaartje Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kaartje heb je weer gemaakt. Super de Super!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje!!! En een heel goed voornemen, gaat je vast en zeker lukken!!!
    Bedankt voor het meedoen bij de challenge van het derwent blog!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig dat je oma wordt. Gefeliciteerd!! En je kaart is weer een bjoetie!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een hele mooie kaart hoor en bedankt om mee te doen met nadia's challenge en veel s6 om de liefste oma van de wereld te worden
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een prachtige kaart plony.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Plony, leuk dat je meedoet met Nadia's challenge en succces!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.