zondag 1 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar!!!!!!

Om te beginnen: Allemaal een heel mooi 2012 gewenst en ik hoop dat jullie  een hele fijne jaarwisseling hebben gehad! Nu verder met een nieuw jaar en nieuwe kansen.......pak ze met beide handen aan!
Mijn eerste kansje ga ik in dit nieuwe jaar maar eens wagen bij http://mariannedesign.blogspot.com/ . Challenge 46 Label/Tag. Helemaal heerlijk in mijn favoriete vintage-stijl heb ik de volgende tag gemaakt:



Zo....het begin is er vast en er zullen nog vele creaties volgen.
Lieve groetjes, Plony.

15 opmerkingen:

  1. Lieve Plony,
    Een heel Gelukkig Nieuwjaar gewenst en ik hoop dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen.
    Creatief gezien begin je weer SUPERSSSSS met deze PRACHTIGE tag.....nr. 1 van 2012 en op naar de ????? ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag heb je gemaakt en de beste wensen voor 2012.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aller eerst een gelukkig, gezond en creatief 2012.
    En ook jou tag is super mooi zeg waauuwww.
    Ben hier gelijk maar volger geworden dan hoef ik van al dat moois niks meer te missen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,
    Ik wil je hier ook het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, met veel geluk en gezondheid.
    Wat heb je een mooie wedstrijdtag gemaakt,snoezig plaatje en mooi aangekleed!!
    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo plony
    Ik wens jou ook een heel goed en gezond 2012 toe, wat een prachtige tag heb je gemaakt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haai lieve Plony,

    wat heb ik weer veel gemist bij je :)
    maar ik heb de schade ingehaald en heb ff een tijdje zitten kwijlen naar al dat moois! Ik wens je ook een heel mooi, creatief 2012 toe! en je bent hem al goed begonnen met die mooie tag!!
    ik vind je bloglayout ook errug mooi!
    en ik ben erg benieuwd wat je ons allemaal nog meer voor moois laat zien dit jaar en ook hoeveel?hihi!
    tot gauw weer!
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een knaller op deze eerste dag van het jaar! Heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,

    hele mooie tag heb je gemaakt! Veel succes met de challenge!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony, ook voor jouw een heel gelukkig maar vooral een gezond 2012 dat we er een knutsel jaar van gaan maken weet ik wel zeker het begin is er al zie ik ook deze label is weer toppie groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie!!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige vintage tag , Plony !! Jij bent het jaar goed gestart.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke label Plony.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie label Plony! Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Plony wat heb je een super mooie vintage tag gemaakt! Ik ben er helemaal weg van! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterend label, leuke details zitten erop!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.