maandag 9 januari 2012

inspiratie


Ik had nog een kaartje nodig voor een jarig hobbymaatje van HJ en zag vandaag bij Jolanda (http://jolandacreablog.blogspot.com/ ) zo'n schattig kaartje dat ik daar mijn inspiratie uit heb gehaald voor mijn verjaardagskaart. Ik heb geprobeerd er mijn eigen touch aan te geven en jullie mogen zélf beoordelen of dat is gelukt. Ga eens kijken bij Jolanda want daar krijg je zéker geen spijt van.
Even nog een DANKJEWEL voor alle lieve reakties die ik weer kreeg op mijn laatste kaart. Het is heerlijk om al jullie berichtjes te lezen.

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi die bescheiden kleur, en dat embossen is prachtig.
    Groetjes Mariannne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh Plony hou je nou nooit op!!! Nog even en ik durf niet meer bij jou te kijken. Jaaaa jaloers haahaaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Plony wat is hij mooooooiiiii en ja hoor ik ben ook even gaan kijken bij Jolanda,dit is een een Blog waar je inspiratie op kan doen ik ga straks nog even spitten hoor bedankt , groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart a.s oma Plony echt geweldig het is een heel aparte kaart en heel mooi opgebouwd.Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjonge, Plony, jij gaat echt als een speer! Je hebt er een prachtkaart van gemaakt. Echt helemaal SUPERZz!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwwww Plony
    wat is die mooi!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een super mooie kaart Plony! Heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtkaart Plony, heel apart en een mooie kleur!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag je kaart daarnet al op Hobbyjournaal, wat is het toch een prachtige creatie!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een mooie creatie neergezet, echt heel mooi!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.