dinsdag 3 januari 2012

Kaart nr.2 voor http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/

Mijn 2e inzending voor de challenge bij http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/ bevat misschien wat minder bloemen dan de 1e maar als je goed kijkt zie je er toch nog heel wat. Het scrappapier van fab scraps (heritage floral) bevat hele mooie bloemen, in het kant zitten bloemen verwerkt, ik heb er nog wat extra roosjes opgeplakt..........toch wel bloemen genoeg??????
Inzending nr.2 mijn vintage uitvoering: bloemen!

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vintage kaart! Ik vind het super mooi en heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtige vintage kaart.
    De kleuren en de vlinder is heel mooi.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is snel hij is weer gaaf hoor ik denk dat ik morgen ga beginnen, gr nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vintage kaart. Bedankt dat je nog eens met onze challenge bij Anmacreatief meedoet. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Ook deze vintage kaart is weer MOOI.
    Wat de bloemen in het kant betreft.....ik geloof je op je blauwe ogen, maar kan ze niet vinden ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ☺☺☺ Dat weet ik toch ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tis een pracht vintage kaartje en ik "mis" de bloemen helemaal niet. Hij is helemaal top!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart heb je weer gemaakt Plony, mooi van kleur en het papier is ook prachtig.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje hoor Plony! En bloemen genoeg.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Beeldschoon.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie weer, Plony!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bloemen genoeg hoor!
    Een hele mooie kaart in de vintage stijl.

    Leuk dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je het papier geweldig uitgezocht bij de kleuren van het plaatje!!! Super en dus een supermooie kaart geworden...
    Ik denk dat jij nog wel eens wat prijsjes weg sleept in blogland ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en heel mooi papier.
    Heb ook even naar je rand van de pons gekeken hij loopt keurig recht,dikwijls zie je de figuurtjes ongelijk.
    Super.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is ook schitterend gemaakt! Mooi in de vintage-stijl...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toffe vintagekaart Plony, leuk dat je een tweede maal meedoet met de challenge :-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.