maandag 9 januari 2012

Liefffffffff........

Hier ben ik weer met een kaartje waar ik me helemaal in heb uitgeleefd. Ik wilde al heel lang dit model kaartje maken maar was daar maar niet toe gekomen. Gisteren had ik wat meer tijd dus aan de slag en ik moet zeggen dat ik er zelf heel tevreden over ben!


De buitenkant, kaartje dichtgeklapt..... dan nu het verrassingseffect.......het kaartje open geklapt.....


Vinden jullie het niet schattig????????
Nog even voor de details een paar extra foto's van de binnenkant.........





En???????? Mag ik tevreden zijn??????
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/, waar de opdracht is: gebruik een pons.
Fijne dag allemaal!!!!!!!

24 opmerkingen:

  1. Love your lovely cute card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhh wat een lieffie zeg, prachtig kaartje heb je gemaakt, heel mooi en leuk bedacht. Bedankt voor je deelname aan EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik hem had gemaakt zou ik zeker apetrots zijn!!!!!!!
    De verrassing is zeker de moeite waard...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Plony.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    wat een prachtig! kaartje! Heeel mooi!
    Heel leuk idee hoe je het kaartje openmaakt. Ook het plaatje vindt ik super!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Je mag zeer zeker tevreden zijn:0) het is echt een schattige kaart geworden met een leuke verrassing! een heel lief plaatje en prachtig die randpons met hartjes!
    leuk dat je meedoet met de challenge van EHI! veel suc6!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPERMOOI!!!

    hoi PLony, wast is het weer een dotje zeg.
    wat leuk die pons rand 2 keer gedaan en wat een schattige plaatjes heb je gebruikt en een heerlijke kleur :)
    je mag zeker trots zijn!!
    maar dat mag je van mij altijd ;)
    groetjesssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony
    wat een schitterend kaartje en die plaatjes zijn zo schattig

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi PLONY, wat een mooie kaart ja ik begrijp dat je daar even mee bezig bent geweest het is dan ook je vele werk zeker waard en hoe kan het ook weer ROSE helemaal weer Plony groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhh Plony wat doe je me nu weer aan.... Wat een gave kaart. Nu moet ik eerst weer bij komen voordat ik zelf weer aan het freubelen ga.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel leuk gedaan!Ze zijn echt heel leuke plaatjes.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze kaart mag je best heel trots op zijn hij is schitterend mooi!!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die is zéker lieffff!!!
    Prachtig issie.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW, wat een prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi....!!! Wat een schitterend kaartje!
    Ik vind de hartjes rand erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig en prachtig kaartje Plony!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Plony,

    Inderdaad fantastische kaart met die dubbel hartjes rand en dan dat lieve plaatje wel drie keer, geweldig.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou deze is zeker lief!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,

    Ik kom weer even kijken en zie meteen weer mooie creaties. Vooral je laatste kaart waarmee je aan een challenge mee gaat doen is schitterend. Wat een verrassingseffect met die binnenkant. Als dat geen winnaar wordt.............succes!!
    Lieve groetjes Hanny (Masseuse HJ)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou Plony, deze kaart is zeker schattig! Heel leuk dat de kaart open geklapt kan worden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat is dit weer een beauty geworden veel succes met de challenge de kaart is echt prachtig Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een scheetje. Echt zooooooooooo lief. Leuk die bloemetjes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatige kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de EHI uitdaging.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi! super met alle stanzen die je gebruikt hebt!

    Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging op EHI!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.