dinsdag 10 januari 2012

Monthly challenge FF

Hallo allemaal, 6 november van het afgelopen jaar heb ik mijn eerste kaartje op mijn blog gezet en wat zie ik vandaag.............ik ben al over de 50 volgers heen. helemaal te gek natuurlijk, wat is dat onwijs leuk!!!!!! Ik ga nu voor de 100 natuurlijk, hihi en dan ga ik een candy weggeven dus ik hoop dat ik daar op terug moet komen. We gaan het zien!!!

De maandelijkse challenge van http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.com/ wil graag een kaartje zien met een andere vorm dan de gebruikelijke kaart. Ik ben al mijn hobbyspullen aan het uitzoeken dus dan kom je nog eens iets tegen en wat vond ik.........mijn tasjeskaarten die daar al een heel poosje liggen. Ik heb er 1 omgetrokken op het gezellige FF-bloemetjes papier en ben er een kaartje van gaan maken.
Dit is wat het geworden is..........



Ik ben benieuwd naar jullie reakties want daar word ik elke dag toch wel enorm mee verwend. Dankjewel allemaal. Liefs Plony.

17 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje zeg in lekker roze helemaal super!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schattig kaartje.
    Heel mooi papier en lekker roze.
    Dat kant en pareltjes en roosjes aan de onderkant maakt het helemaal af.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou deze is ook weer om te kwijlen hoor.
    Ik heb bijna Rosalie haar slabbetje nodig hihihihii
    Zonder dollen heel mooi.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,

    Dat is nou echt een schatje, ben er helemaal weg van en dat FF beertje, so cute.
    p.s. money is on the way!

    groetjes en voor straks welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch weer iets leuks gemaakt, en je ziet het , wie wat bewaard heeft wat, dus niet te veel opruimen, groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan Plony
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh Plony,
    nog even en ik durf niet meer bij jou te kijken. Wat een schattig tasje heb je nu weer gemaakt. En dan dat papier, mmmmm om van te smullen. Volgens mij heb jij echt meer uren in een dag dan ik...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    wat een schattig kaartje! Heel leuk gemaakt! Kan je het kaartje ook openklappen? En waar heb je het patroon van het tasje vandaan? Heel mooi.
    Fijne dag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superromantisch tasjeskaartje, prachtig al die details!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En terecht hoor dat je vele reacties ontvangt, deze is ook weer zo mooi gemaakt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooi tasje Plony en wat heb je hem schitterend afgewerkt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook weer heel mooi geworden! Heel leuk gedaan zo.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart! Leuk model en prachtig papier en het kanten randje onderaan is helemaal super met alle pareltjes! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kaart.
    En wat een schattig papier roosjes en kantjes ja daar hou ik ook zo van.
    En wat leuk een tasje.
    Zeker goed geslaagd.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi plony
    wat is het een schat van een kaart
    bedankt om mee te doen met de challenge deze maand bij foreverfriends
    groetjes patricia (dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great card!! Thanks for posting in the Forever Friends Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.