vrijdag 6 januari 2012

Opdracht: géén kaart



Hallo allemaal, ik wil eerst even zeggen dat ik enorm heb genoten van, maar ook gelachen om de reakties op mijn laatste kaart. Ik begrijp nu dat er bepaalde dingen van mij worden verwacht waar een kaart als mijn laatste NIET bij past, hahaha. Ik geef natuurlijk zélf al aan dat het niet mijn DING is maar aan de andere kant doe ik enorm graag mee met challenges en dan kom je wel eens iets tegen waar je dan net je ei niet in kwijt kan. Challenges............uitdagingen en dat vind ik juist het leuke. Best moeilijk om eens iets te doen wat je zelf niet zou verzinnen maar ik doe graag van alles dus er gaan zéker nog meer van deze "niet-Plony" kaarten komen, hihihi.
Mijn volgende uitdaging is challenge #14 bij http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/ en de uitdaging is:    Géén kaart!
Ik ben gek op die leuke harten bij de action vandaan dus ik heb er maar weer eens 1 uit het 'magazijn' gevist en ben daar mee aan de gang gegaan met het volgende als resultaat.......


en nog een foto van iets dichterbij.......



Fijn weekend allemaal, lieve groetjes Plony.

16 opmerkingen:

  1. Nou deze creatie is zeker wel een Plony creatie hoor,hij is echt super.
    Een compliment is hier verdiend op zijn plaats.
    Ben alweer benieuwd wat je volgende uitdaging weer gaat worden.
    Succes en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een plaatje!
    En ik vind het knap dat je zo snel achter elkaar iedere keer weer iets bijzonders kunt plaatsen!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je "géén kaart" is helemaal geweldig geworden. Ik vind hem schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, helemaal leuk hoor.
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww wat mooi Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige creatie Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,
    Je ♥ ziet er GAAAAAAAAF uit en laat Tilda maar een MOOI bosje bloemen brengen, want daar weet jij wel raad mee ☺☺☺
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hart uit je "magazijn"! Heel leuk om zoiets prachtigs te kunnen ophangen of om cadeau te geven!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie creatie, een erg leuk idee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldig mooi hart heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt, wat zijn de kleuren mooi!
    Fijn weekend.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie! Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig hart. Niet alleen je kaarten zijn prachtig, ook deze creatie mag er weer zijn. Echt heel schattig!
    Groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige creatie
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor! Erg leuk. Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee om zon hanger te maken. Ziet er heel mooi uit.
    Dankjewel dat je meedoet bij DMCC

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.