dinsdag 3 januari 2012

Sweet little girl....


Brrrrrrrrr wat is het slecht weer, het lijkt wel herfst. Wat is er dan lekkerder dan in je hobbykamertje duiken, cd-tje aan en heerlijk vergeten hoe hard het waait en regent (behalve wanneer je de hond uit gaat laten, dan weet je het weer, hihi).
Ik heb een kaartje gemaakt met het schattige balletmeisje waarmee jullie waarschijnlijk allemaal wel bekend zijn, het is en blijft een lieverdje.
Ik hoop dat jullie hier een beetje vrolijk van worden want van het weer moeten we het dus niet hebben.
Nog even een welkom aan mijn nieuwe volgers, ik heb er inmiddels bijna 50, niet te geloven hoe snel dat het gegaan is maar superleuk natuurlijk.
Dan nu mijn kaartje:

16 opmerkingen:

  1. Zo nu ben ik de eerste!!!
    Wat een lief kaartje erg leuk gedaan met die hartjes!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ... wat een schattige kaart!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje Plony!!!
    Geweldig mooie kaart...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een schattige kaart Plony groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is enig en de kleuren zijn perfect.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony,
    Het is een PRACHTIG kaartje ☺☺☺
    En met welke challenge ga je meedoen?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje Plony, heel mooi met die hartjes, een leuke afbeelding en prachtige kleuren!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaahhh wat lief!!!
    Prachtig hoor........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel schattig, de mal met de hartjes zijn echt heel leuk.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony, waar haal je toch steeds de tijd en inspiratie vandaan wat zou jij toch zijn zonder je hobbykamer, ik geef je weer een 10 hoor groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie kaart! Die hartjes zijn zoooo mooi! Knap werk meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaaje! Prachtige kaart en heel mooi van kleur!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Plony
    Die plaatjes zijn ook zo lief, ik moet er ergens ook nog een paar hebben liggen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi en lief kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart en wat een leuk plaatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Plony,

    Wat een schatje die kleine ballerina, daar heb ik ook een kaart meegemaakt.
    Heel mooi gedaan en die hartjes is dat een snijmal of iets met de Cricut?
    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.