zaterdag 7 januari 2012

verjaardagskaart

Hoi allemaal, ik heb mij weer begeven op het wankele pad van.............een sketch(hihihi) en de sketch kwam van...........http://dutchcardlovers.blogspot.com/  challenge # 121.


Ik denk dat ik deze keer er beter in ben geslaagd om én de sketch te volgen én mijn eigen "ding"er van te maken. Vintage natuurlijk want als iets bij mijn "dingen" hoort dan is dat het wel. Ik ben heel benieuwd welke reakties er deze keer gaan komen. Ik lees ze allemaal graag hoor, met of zonder opbouwende kritiek. Ik vind ook niet alles leuk wat er in blogland wordt gemaakt en dat hoeft ook niet toch????? Nou daar komt ie dan..........


Liefssssssssss      Plony.

19 opmerkingen:

  1. Nou deze is mooi hoor Plony! Je kan er trots op zijn.
    We hoeven het ook niet allemaal mooi te vinden, iedereen heeft toch een beetje zijn eigen stijl, maar daarom is het inderdaad toch leuk als er een reactie op komt.
    Fijn weekend.
    Gr.Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha... je hebt groot gelijk!!!
    Er bestaat ook nog zo iets als een eigen smaak! Ik vind dit kaartje in ieder geval weer prachtig, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plony een super mooie kaart vooral de ccmbinatie papier, plaatjes en die swirls en dan de originele vorm met die uitstekende tag, heel mooi dus

    groetjes yvon, vergeet ik bijna te zeggen nog bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem waanzinnig weer ,zo te zien heb jij een nieuwe ........., ja toch Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het weer een mooie kaart hoor!
    En gelukkig maar dat iedereen een eigen stijl en smaak heeft. Anders werd het heel saai om andersmans creaties te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is mooi geworden Plony! eens wat anders:0) leuke sketch en details!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie originele kaart! vind de hartjes op het label erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitwerking van de schets Plony! Prachtige vintage uitstraling!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem helemaal geweldig geworden
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super!!!!!!!!!!!!!!! Erg mooi en inderdaad een kaart waar ik "jou" in herken ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,

    Wat een schitterende kaart en wat heb je leuke stansjes gebruikt! Gaaf dat vintage!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze stijl ligt je duidelijk heel goed Plony! Ik ben fan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    heel mooi kaartje heb je weer gemaakt! Vooral de hartjes vind ik heel leuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Plony! De randjes langs de plaatjes en het hartenrandje vind ik erg mooie details.
    Bedankt voor het meedoen bij DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een mooi vintage kaartje, gave kleuren heb je gebruikt, geheel in stijl met je blog. En dan nu de opbouwende kritiek ;)... Zelf zou ik niet zóveel details op een kaart plakken. Ik zorg meestal voor 1 focuspunt op de kaart. Groetjes, Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En idd ieder heeft zijn eigen smaak, maar ik vindt jou kaartje ook erg mooi. Heel leuk gedaan met die label en het randje met de hartjes. Geeft een heel leuk effect. En vintage kaartjes vindt ik schitterend maar ikzelf vindt ze moeilijk om te maken. :) Toppie gedaan en bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het niet een erg makkelijke sketch maar je kaart is echt super gaaf geworden!
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een supergave kaart hoor ben blij dat je je aan deze sketch hebt gewaagd anders hadden we je mooie kaart niet gezien. Leuk dat je meedoet bij DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pas maar op want het kan verslavend werken ;) Mooi deze bijdrage van jou voor DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.