zaterdag 7 januari 2012

Vintage en Plony.........

En nog maar één dan...........


Plony in haar element is dit, hihihi en om te laten zien dat vintage toch wel écht bij mij hoort, nu nog een foto van een klos die ik afgelopen jaar heb gemaakt om kantjes op een leuke manier op te bergen. De bedoeling is dat ál mijn kantjes zo mooi worden opgeruimd maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren.

 Mijn vintagekaart ga ik plaatsen als 3e kaart bij http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/ voor de "bloemen" challenge.

14 opmerkingen:

  1. Wauwww wat een schitterende kaart en die klos.....geweldig!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi,
    wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww die klos ik hou me aanbevolen.(17 mei) Wees eerlijk net iets voor mij.
    groetjes Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vintagekaart en het klosje ziet er ook prachtig uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart en een mooie klos om je kant op te ruimen. Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Hoop dat je volgende maand ook weer van de partij bent. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super,Super en nogmaals Super.
    Wat zijn dat weer twee prachtige creaties.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie vintage kaat, leuk model en de klos met kant is prachtig, heel romantisch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede Morgen Plony, wat je al zei gister, ik heb een gaaf idee,
    inderdaad wat is die waaier mooi en en die andere mal ook super hoor ,ja vintage dat is toch wel zo leuk , je weet wat ik dan zeg he ,ik ook ik ook ik ook groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!!! Echt een prachtige en romantische vintagekaart. En je klosje wat een geweldig idee. Ziet er supermooi uit!!!Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi lieve Plony,
    wat een feest om weer op je blog te mogen kijken. Ik ben ff een paar dagen varen en dan valt er weer zoveel te ontdekken bij je. Ook dingen dat niemand wist dat je het in je had :) ik vind ook die kaart erg leuk geworden hoor!
    maar je mooie hart(hanger) vind ik superrrr!!
    En ik weet zeker dat het ervan komen gaat al die mooie klosjes op een rij!
    Je ziet me dinsdag wel weer verschijen, dan kletsen we wel weer bij.
    lieve groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Plony, wat een mooie creaties heb je weer gemaakt. Ga me zo maar op zolder opsluiten denk ik, want bij jou lijk ik wel erg lui. Toch ben ik voor me gevoel de hele dag druk hahaha.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony , prachtige kaart !! Ik blijf vintage ook helemaal geweldig vinden.... En dan die klos : MOOI !! En wat een goed idee. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart!
    Hartstikke leuk dat je deze maand 3 keer meedoet met de AnMaCreatief challenge. Bedankt daarvoor...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een prachtige stijl straal je uit.
    Ik vind het super!
    Leuk dat je deze maand 3x mee doet bij de challenge van AnMaCreatief.
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie easel card en zo'n toffe klos!

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.