vrijdag 13 januari 2012

white on white.......


Weer een échte uitdaging voor mij, white on white en alleen het plaatje mag kleur hebben. Deze challenge vind je bij http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.com/. Heel leuk om te doen maar ik persoonlijk vind het heel moeilijk om de kaart wit te houden. Ik heb er al eens meer één gemaakt maar ik mis dan toch die schattige gekleurde ondergrond, bloemetjes, vlindertjes enz...... Aan de andere kant ziet een witte kaart er vaak wel chique uit toch??????
Dit is wat ik er van heb gemaakt.........

12 opmerkingen:

  1. Hééééél chique hoor!
    Erg mooi kaartje!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig....best moeilijk hè en eigenlijk toch wel heel erg leuk.
    Groetjes Rachel
    ( guestdesigner Forever Friends)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk weer Plony, en erg mooi dat wit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief en wat heb je dat kant er mooi er omheen geschikt , ja ik heb ook altijd de neiging om bij wit toch nog even gauw een kleurtje er bij te doen , groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi nu komen de kleuren van het plaatje juist heel mooi uit.
    Het is maar waar je voor kiest.Ik vind hem prachtig.
    gr bets.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,

    ik vindt je kaartje prachtig!
    En het ziet er zeker sjiek uit!
    Succes met de wedstrijd.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig Plony, heel chique!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart, een toppertje.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Plony

    Wat heb je er weer wat moois van gemaakt, leuke opdrachten. Die witte met dat mooie kant vind ik echt schitterend. En ja, moeilijk om een kaart zonder bedrukt papier te maken maar ook dat is je goed gelukt, petje af!

    Lioeve groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt Plony!! Bij deze kaart van jou zeg ik ook hardop OOOOHHH hoor :-) Hij is prachtig!! groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You've made an absolutely stunning cards, its so gorgeous, love all the dimension to your card. Thanks for joining us at FOREVER FRIENDS this time and good luck in the challenge.
    Love Diane (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh My Gosh Plony now how absolutely adorable is this!!! I love the little teaser at the top...I couldn't wait to see the full card. You've added SO many white embellies...I am so impressed! Good luck in the challenge at FOREVER FRIENDS. Love and a Hugs, Samara (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.