woensdag 8 februari 2012

Alleen een berichtje vandaag

Vandaag druk bezig geweest met de hobbykamer, schoonzoon is wezen behangen, nog niet helemaal klaar maar wel al heel ver gelukkig. Ik zie net bij mijn berichtjes dat ik een award heb gekregen van zowel Marianne als Liesbeth, heel lief meiden. Leuk dat jullie aan mij hebben gedacht.

Nu begrijp ik dat het de bedoeling is dat ik deze award ook doorgeef aan 5 blogs waar ik graag kijk maar ik vind jullie allemáál zo goed en ik kijk bij jullie allemáál heeeeeeeeeel graag.
Toch heb ik een keuze gemaakt en ik hoop dat jullie het leuk vinden???????

Hier komen mijn  5 waar ik  graag de award aan wil geven:

Berlinde    http://lindeshobbyblogje.blogspot.com/
Marguerite     http://margueritemaakthet.blogspot.com/
Ghea      http://gheasknutselkaartjes.blogspot.com/
Christine    http://christine-creachristine.blogspot.com/
Bets       http://betsmetnaaldendraad.blogspot.com/

Ik hoop niet dat iemand zich tekort gedaan voelt want het is eigenlijk een onmogelijke opgave om te kiezen. Meiden........het is jullie gegund en voor de andere meiden......ik vind jullie allemaal geweldig.
Liefs,Plony

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award, altijd leuk toch. Ik ga je linkjes eens afgaan hoor!
    Wat heb je trouwens een prachtige koker gemaakt in je vorige post. Hier staan de lege pringledozen ook te wachten maar verder dan ze leegeten ben ik nog niet geraakt;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je award! Wat lief van jouw om hem aan mij door te geven, ik voel me echt wel een beetje gevleid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp het hoor Plony ik heb er nu 2 gekregen en daar ben ik heel verlegen om maar fijn om te horen dat je al je volgers geweldig vind. Fijne avond en succes met je nieuwe hobby- kamer nog even hè en dan genieten groetjes Corrie. Proficiat met je award.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je gegund Plony, je blog is ook zo mooi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je award.....je hebt 'm verdiend.
    En alleen maar een berichtje vandaag.....weet je dat wel zeker? ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony, gefeliciteerd met je award!! Heel lief van je om hem aan mij door te geven, ik werd er een beetje stil van! Bedankt!!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met ja award Plony! Je hebt hem dubbel en dik verdient!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,

    Dank je wel voor de award. Ik ga hem ook weer doorgeven.
    Gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.