donderdag 2 februari 2012

bloem.....

Vandaag met vriendin Bets heerlijk de winkels onveilig gemaakt, het was weer heel gezellig.
Bij de xenos kwam ik toen deze bloem tegen waar in het midden een rond "schijfje" zit waarop ik het één en ander heb geplakt. Ik wilde eens uitproberen of dit misschien een leuk idee is om te maken voor de moederdagbraderie waar ik ieder jaar met mijn kraam te vinden ben. Ik maak sowieso altijd bloemstukjes voor de braderie maar ik wil ook altijd wat leuke (goedkope) kadootjes erbij heben omdat er altijd mensen zijn die op het laatst nog een kleinigheidje voor de moederdag zoeken.
Wat denken jullie......is dit misschien iets om erbij te leggen op de kraam???? Ben benieuwd naar jullie mening.

13 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig!!!! Echt een Moederdag cadeautje dus ik zou het zeker op de kraam leggen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook een heel leuk moederdagcadeau.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een heel leuk moederdag cadeautje dat kan je zeker op het kraam leggen,je gaat daar hele hoge ogen mee gooien.
    Super.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Plony,
    ik vindt het een heel leuk idee!
    Ik zelf zou miss. wel een ander vlindertje kiezen...
    Ik ben wel eerlijk hé.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het heel lief hoor met al die roosjes ja die zou ik wel voor moederdag willen , dus hij is door mij echt goed gekeud gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,

    Dat ziet er toch heel lief uit, voor moederdag lijkt het me echt wel wat.
    Kun je best bij de andere verkoopspulletjes leggen hoor!
    Mooi bedacht en gemaakt.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,

    Wat een super goed idee, ziet er heel mooi uit.

    Waar is die moederdagmarkt ?

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan, heb die rieten dingen al heel vaak in de bloemenwinkel zien liggen, maar het is niet mijn ding om er iets mee te maken. Maar hij is prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige creatie. Ik zou hem zeker voor mijn moeder kopen.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een heel leuk idee voor moederdag! prachtig gepimpt Plony:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend, die mag zeker niet ontbreken op je kraam hoor!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Plony
    Jij kan ook van alles echt iets
    bijzonders maken. Je hebt dat, of je hebt dat niet. Ik wou dat ik ook
    een beetje van jou had.
    Helemaal TOPPIE.
    Dikke knuffel ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry maar ik heb deze helemaal gemist wat dom van mij ik hou je zo goed in de gaten met je creaties wat is dit apart zeg wat ben je toch veelzijdig echt super groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.