zaterdag 11 februari 2012

Dikke knuffels

Goeiemorgen allemaal, tussen alle werkzaamheden door aan mijn nieuwe hobbykamer, heb ik gisteravond laat toch nog een beetje tijd doorgebracht met de hobby. Ik heb een kaartje gemaakt aan de hand van de volgende sketch....


en deze sketch hoort bij de challenge van http://kaartenuitdagingen.blogspot.com/ plus de opdracht : Valentijn.
Ik weet niet of het nou zo'n superkaart is geworden, ik was er eigenlijk niet helemaal bij na al het behangen enz. maar ik MOEST gewoon even freubelen, herkennen jullie dat????
Hier komt mijn kaart die ik toch maar ga plaatsen want het is een leuke sketch en ik heb het kaartje toch wel met plezier gemaakt.


Ik hoop vanavond tijd te hebben om weer eens bij jullie langs te komen want ik zag heel veel nieuwe, mooie dingen voorbij flitsen. Misschien tot vanavond, liefs Plony

22 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi kaartje Plony! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,
    Wat een schattig kaartje, super.
    Je was er echt wel bij hoor.
    Hele mooie combinatie in rose.
    Schiet je hobbykamer al op??

    Fijn dag, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is toch weer leuk hoor met die mooie stempel en die tekstlabel met al die roosjes volgens mij heb jij een kist vol met roosjes zo te zien, grapje hoor groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje geworden Plony! Leuke details deed je erbij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het toch een super kaartje hoor erg lief in het roze, en dat gevoel van ik moet wat maken dat herken ik wel hoor, dan zit je eindelijk en dan het niet zoals je zelf wilt,maar nogmaals deze ziet er echt wel super uit!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Het is en heel mooi kaartje geworden hoor! Krijg je een nieuw hobbykamertje? Ik ben benieuwd.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is geweldig leuk geworden,de roosjes vind ik erg geslaagd zo rond de tekst.

    Fijn weekend en groetjes

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is toch weer een schitterend kaartje geworden Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem super gelukt hoor Plony.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, Plony!! Wat mooi hé dat roze.
    Groet van ALexan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een schitterend kaartje Plony! ben benieuwd naar je nieuwe hobby kamer:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een prachtig kaartje hoor! Soms heb je dat je zelf niet tevreden bent. We leggen de lat bij onszelf vaak veel te hoog...
    Leuk een nieuwe hobbykamer.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig Plony.
    Veel sucees en dank je wel voor het het meedoen bij de NKU.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Roze is mijn lievelingskleur, dus ik vind deze kaart helemaal fantastisch geworden. Succes met je nieuwe hobbykamer.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig mooi kaartje Plony. leuk dat je weer mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou er is helemaal niets mis met deze kaart, ik vind hem erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Plony, vandaag met Cindy nieuwe dingen voor het toilet en de douche gekocht en daarna nog een kaart bij haar gemaakt die ga ik morgen plaatsen. Maar jouw kaart is weer prachtig, is je hobby kamer al klaar? groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een schitterend kaartje geworden. Lief afdrukje en heel mooi gekleurd. En alle versieringen zijn heel mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem weer heel errrrrrrrrg
    roze geworden, mijn favoriete kleur. Ga je nu op zolder zitten
    omdat je al de prijzen die je wint
    niet meer kwijt kan in je andere
    kamertje hihihihihihi
    Dikke knuffel Ghea ik plaag je maar

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, mooie zachte kleuren en erg mooi al die roosjes om de tekst heen.

    Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging en veel succes met de wedstrijd.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.