donderdag 9 februari 2012

Kleur......

Via mijn dochter heb ik van iemand, die ik helemaal niet ken, een hele stapel stempelafdrukjes gekregen, zo ontzettend lief dat je dat meegeeft voor een vreemde. Het waren echt heel veel afdrukjes en allemaal verschillend, super gewoon. Ik heb er vandaag een uitgekozen om er een kaart mee te maken waarmee ik wil meedoen aan de challenge van http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/ .
De volgende sketch moest worden gevolgd.....



en dit is wat ik er van heb gemaakt.....


Lekker veel kleurtjes op deze sombere winterdag. Ik dank jullie weer voor alle lieve berichtjes en jullie weten wel dat ik ze met enorm veel plezier lees hè. Genieten, elke dag weer.
Lieve groetjes,Plony en tot de volgende creatie.

25 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend Ploney, leuk afdrukje is dit ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn het allemaal van die leuke afdrukjes????
    Wat zijn sommige mensen toch aardig hè!!!

    Ik hoop dat ze ziet wat voor schitterend kaartje je er mee gemaakt hebt....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt. Heel leuk afdrukje. Je bent een bofferd met zo'n stapeltje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is parchtig Plony, ik vind de stempel keigaaf.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony,
    Schattig afdrukje en je hebt er een heel lief kaartje mee gemaakt.
    Ik miste je kaartjes al, maar je bent natuurlijk druk bezig met je nieuwe hobbykamer.
    Bedankt voor je lieve berichtje.
    Nog een fijne avond, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is inderdaad heel lief dat zo zomaar afdrukjes krijgt! Dit is ook een hele schattige en je hebt een hele mooie vrolijke kaart ermee gemaakt! Prachtige vlinder ook! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieffie zeg en leuk ook de kleurencombi!!!
    En wat aardig zeg van de stempelafdrukjes, je kan weer ff vooruit ;)
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt en wat een mooi papier heb je gebruikt. Ennn stempelafdrukjes heb je nooit genoeg, toch!!!
    En bedankt voor de Award, moet me even verdiepen hoe je dat verder afhandeld.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat lief dat je zomaar afdrukjes krijgt. Veel plezier ermee. Je kaartje is weer prachtig. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een leuke kaart, Plony! 'k Ben nu wel benieuwd wat je met de andere stempelafdrukjes gaat maken.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! En lief zeg dat je zoveel afdrukjes heb gekregen. Super toch?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stempel Plony super fijn hè als je zo verwend word groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is heel leuk en heb je altijd een goeie smoes om aan de knutsel te gaan:0) hele kleurrijke en vrolijke kaart Plony!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk toch om zo eens iets te krijgen! Je kaartje is mooi met vrolijke kleurtjes en één van de waarschijnlijk vele mooie afdrukjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een superleuk kaartje Plony!! Wat fijn dat je die afdrukjes zo maar gekregen hebt, kan je weer veel mooie kaartjes mee maken!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat lief als je zo wordt verwent je hebt het heel mooi gedaan en lekker druk ja ik hou daar wel van ,groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief stempeltje Plony. De kleurencombinaties heb je mooi bij elkaar gezocht.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat leuk zeg om zo'n verrassing te krijgen, super leuk kaartje heb je met dit afdrukje gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is weer lief en schattig geworden Plony.
    En wat ben jij toch een mazzelaar
    dat je van een vreemde allemaal mooie afdrukjes krijgt.
    Goed weekend lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel lief kaartje.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF
    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony, wat ontzettend leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Je hebt via de sketch er een prachtige kaart van gemaakt.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat is dit een lief kaartje Plony!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje plony
    Ik heb net je blog ondekt via hobby journaal,wat een mooie kaarten maak je zeg !
    En het blog is ook prachtig vind ik .
    ik blijf je volgen hoor! Groetjes van Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    Leuk dat je mee doet.
    gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.