woensdag 1 februari 2012

Omdat jij heel bijzonder bent......


Ik wilde heel graag een kaartje maken met mijn nieuwe stempel, gewonnen bij Kreja-Teja. Niets bijzonders, gewoon een lief kaartje. Bij http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/  ( elke kaart een feestje) hebben ze uitdaging 100 met als opdracht:   maak een kaart voor iemand om wie je geeft.
Natuurlijk geef ik superveel om mijn familie, vrienden, kennissen die een heel belangrijk deel zijn van ons leven maar ik wist direkt wie ik in de spotlights wilde gaan zetten.......
Ik heb op het hobbyjournaal een lieve hobbyvriendin die vandaag precies 600 dagen mijn hobbymaatje is.........oma Nel!!!!!
Nel is in die 600 dagen voor mij veel meer geworden dan alleen een hobbyvriendin. Als ik iets niet kan vinden dan zegt Nel : ik ga wel zoeken. Als Nel iets leuks heeft gezien roept ze : heb jij dat al gezien? Regelmatig krijg ik mailtjes waarboven dan staat : is dit wat? Nel komt regelmatig gezellig een dagje op freubelvisite, nou is het wél zo dat we meer kletsen dan freubelen, haha. Als ik ergens mee zit dan kan ik het bij Nel kwijt,  zo kan ik nog veel meer opnoemen maar ik denk wel dat het duidelijk is :  Voor mij ben jij écht heel bijzonder Nel.
Voor jou dus dit kaartje en ik ga hem naar je opsturen hoor meis maar hier heb je dan vast een voorproefje. Dankjewel omdat je bent wie je bent.

24 opmerkingen:

  1. Hallo Plony,

    Er ging iets mis, wat eeb schattig kaartje, zóó mooi ingekleurd en zo lief met die swsirls.
    Daar zal Oma Nel blij mee zijn.

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je om je blog-en greubelmaatje op die manier eens te bedanken! Het is een schatje geworden waar ze zeker héél blij mee zal zijn !
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even voor het naar bed gaan toch nog even bij mijn hobbymaatje kijken welke verrassing ze nu weer heeft neergezet.En dat het een verrassing is ja dat is zeker,Plony wat doe je me aan meid ik ben helemaal verlegen , verbaast , dit is echt niet nodig allemaal, ik ben net zo als jij hoor daarom kunnen we het zo goed vinden met elkaar, ik vind het leuk gaaf enz om te helpen en ja jij staat ook altijd voor mij klaar , als ik een dipje hebt dan is het meid kom even naar lekkerkerk en dat is ook altijd een uitje Ik wil je heel erg bedanken voor je lieve woorden en kijk uit naar de kaart hij komt in mijn hobbykamer te hangen naast een hele speciale andere foto, Je bent een schat , Dank je dikke kus Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje zeg! Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje en die stempel is prachtig ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees nu pas dat je deze kaart voor oma Nel hebt gemaakt en heb ook gelezen hoe blij ze daar mee is.
    Snap ik ook wel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje Plony.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk toch zo'n freubel vriendin:0) wat heb je een prachtige kaart voor haar gemaakt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Plony, en leuk dat verhaal achter de ontvanger.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,
    Wat LIEF van je om deze LIEVE kaart naar Oma Nel te sturen.....maar dat komt omdat jij heel bijzonder bent ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is inderdaad een lief kaartje en Oma Nel zal er zeker heel blij mee zijn ze stuurt je ook altijd van die lieve berichtjes liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Plony, en wat een lief gebaar naar "Oma Nel".
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve kaart heb je gemaakt voor oma Nel!!! Je maakt haar er (zo te lezen) heel erg blij mee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! En met een super schattige stempel!! en zo mooi gekleurd met de zachte kleurtjes! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schattig kaartje en een lief gebaar. Heerlijk he, om zo vriendinnen te zijn. Ik heb mijn vriendin Jeannette ook via het HJ leren kennen, en we zijn deze maand al 3 jaar dikke vriendinnen. Er gaat geen dag voorbij of we hebben contact. Vaak s avonds via skype
    ( scrappen en beppen noemen we dat, dan zitten we ondertussen ieder aan onze eigen kant van lijn te freubelen en te bloghoppen hihi), of als dat niet kan , even een telefoontje of een sms-je. Heerlijk hoor, ik vind het een zegen, en ben er super dankbaar voor!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje voor oma nel,super en zo mooi stempeltje.
    Ik heb al gelezen dat ze er erg blij mee is.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Soooooooooooo sweet!! Echt superlief. Je kaart en het gebaar. Geweldig om je dierbare Oma Nel zo te verwennen en verrassen met een handgemaakte en persoonlijke kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje van een stempel. En wat heb je hem mooi gekleurd.
    En wat leuk om te lezen dat je zo'n fijn blog maatje hebt. Ze zal hier vast blij mee zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een schot in de roos, wat
    is oma Nel blij met jou kaartje.
    Het is ook een schatje om te zien.
    Prettig weekend gr ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje Plony, en wat een lief gebaar naar "Oma Nel".
    Leuk dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart voor oma Nel:-)
    Bedankt voor het mee doen bij Elke kaart een feestje deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.