vrijdag 3 februari 2012

Pasen

Ik stuur al jaren elke maand een kaartje in met het wedstrijdvel uit "mijn Hobbykaart" . Vorige maand was het een wedstrijdvel met plaatjes waarop sushi stond. Ik had alles uitgeknipt en 80 keer verschoven en gedaan en toen dacht ik ....ik sla deze keer over. Ik kon er écht niets leuks van maken, misschien komt het omdat ik geen sushi lust????
Deze keer stond in "mijn Hobbykaart" nr. 39 een paasvel, Nu dacht ik dat dit eenvoudiger zou gaan worden maar ik moet eerlijk zeggen dat het me nog behoorlijk tegenviel. Vorig jaar was het een soortgelijk paasknipvel en toen heb ik een easel gemaakt die ook geplaatst is in het blad maar nu vond ik het niet leuk om weer een easel te maken. Een gewone vierkante kaart is het geworden maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn kaart van vorig jaar mooier vind.
Dit is wat het geworden is en deze ga ik dus ook opsturen, klaar ermee......

5 opmerkingen:

  1. Hallo Plony het is voor mij ook een latertje en ik dacht nog even rond neuzen bij mijn volgers wat is dit weer een schatje je hebt je best weer gedaan van mij een 10 groetjes en slaap lekker Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak nooit paaskaarten, vindt er niets aan om die te maken.
    En soms heb je gewoon van die kaarten die niet gelijk lukken dan leg ik ze gewoon even aan de kant en een dag verder dan lukt het wel.
    Ik vindt jouw kaart in ieder geval mooi gelukt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony , ik ben het helemaal met Marianne eens namelijk ik maak ook nooit een Paaskaart ik vind er geen snars aan normaal inspireer jij mij wel en zeg ik dan ik ook ik ook maar deze keer echt niet ,maar ik vind het wel een hele mooi kaart , veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik maak nooit paaskaartjes. Toch vind ik je kaart wel een schattig geheel geworden. Leuk het plaatje in de vorm van een ei.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony,

    Het lukt al dagen niet meer om een reactie achter te laten, vandaar dat ik op het HJ berichtjes achter laat, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.