zondag 12 februari 2012

Pink&Pearls&Lace

Na alle blog-toestanden van vandaag maar een kaartje erop zetten want dat is veel leuker toch?
De challenge van http://justmagnolia.blogspot.com/ vraagt pink&pearls&lace.   Vervelend zeg, vooral dat roze.....hihihi. Lekker even aan het kleuren en plakken en ik ga de oude stempelafdrukjes steeds leuker vinden dus........hier komt er weer één......



Lekker roze.............
Deze kaart doet ook mee bij http://charismacardz.blogspot.com/2012/02/challenge-5-things-with-wings.html  .

22 opmerkingen:

  1. Heel mooi en prachtig ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    prachtig roze..
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk en mooi gekleurd groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart,en het stempeltje is zeker leuk.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een leukertje is dit weer Plony. En in het roze dus dat is bij altijd goed.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart weer. En zo leuk om dat hekje wat bol te plakken. Voel me alleen vreselijk lui/sloom als ik zie wat jij allemaal produceert. Pffff.... Ik kan je echt niet bijhouden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Plony! Ik zie dat je het hekje van Magnolia ook hebt inmiddels, gaaf he!
    groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super card thanks for joining us at Charisma this week would love to see you next week too
    hugs
    laney

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superkaartje weer Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart en wat leuk die hartjes op je blog!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer lief en schattig Plony
    roze is een van mijn lievelingskleuren. prachtig
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig is je roze magnoliakaartje! Ook mijn kleurtje.
    Leuk staat het hekje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony jij had me vast gemist maar was bij mijn broer, ik vind hem toch weer leuk kaartje je blijft je best toch maar steed doen he groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart, Plony!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw zeg wat mooi heerlijk roze ik hou er wel van!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje, prachtig gedaan zo met dat hekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een romantische kaart met zoveel moois om naar te kijken. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dear Plony!
    Your card is beautiful, so romantic...!!!
    Thanks a lot for joining us at Just Magnolia this week!
    Big Hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is so soft and feminine! :) Gorgeous!

    Thanks so much for playing at Charisma Cardz this week,

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a beautiful card. Love the cute Tilda image and the details also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a sweet image, beautiful card. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.