vrijdag 3 februari 2012

plantensteker.....

Voor ons huis is een ijsbaan en daar wordt geschaatst en langzaam begint er een beetje sneeuw te vallen. Heerlijk weer dus om lekker in huis te zijn en te knutselen. Mannetje heeft nachtdienst gehad en ligt op bed dus ik heb het er maar even van genomen. Ik wil hem niet wakker maken dus geen stofzuiger e.d. , dat komt straks wel weer.  Aan de gang geweest met een plantensteker want ook die neem ik altijd mee naar de braderie. Even een antwoord op de vraag waar die braderie is : hier in Lekkerkerk en het is de grootste braderie uit de omgeving en erruggggg gezellig ieder jaar. Zaterdag voor de moederdag.......een aanrader!
Hier komt dan mijn plantensteker en er gaan er zéker nog meer volgen, ik heb er nog wel wat liggen om te pimpen.
Een hele fijne dag allemaal, lieve groetjes,Plony.

12 opmerkingen:

  1. Oh die is leuk.....
    Ook leuk om kado te geven.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,

    Wat zijn ze leuk en ze kosten haast niets bij de A winkel. Ik heb ze ook al meerder keren gemaakt en op een cadeautje gedaan in plaats van een kaart.

    Erg leuk

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    deze is ook weer heel leuk! Jammer dat de braderie zo ver weg is anders was ik zeker komen kijken!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, echt helemaal Plony!! GEWELDIG. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Plony! En je rieten bloem hieronder is ook hartstikke schattig!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Plony je hebt je best weer gedaan het ziet er heel leuk uit groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Plony, wat een prachtige kleurcombinatie heb je gebruikt!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk uitgewerkt idee, deze plantensteker.
    Ik ben al benieuwd naar de volgende hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony, ja jij bent van alle markten thuis en wat is hij weer leuk nou ik kom kijken hoor , Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk idee Plony om van een plantensteker zoiets moois te maken!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave plantensteker, altijd
    leuk om te krijgen.
    Lieve groetjes ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk gemaakt Plony.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.