dinsdag 7 februari 2012

romantic gift.......

Ik heb ooit eens van iemand een "koker"  gekregen, metaal, rood met zwart. Te lelijk gewoon maar ......een mooie bus om te pimpen. Ik heb er een romantische kadokoker van gemaakt en vind hem zelf heel gaaf geworden. Heel opschepperig om dat te zeggen maar ik denk dat jullie wel zullen begrijpen waarom of ik dit zeg.........het is gewoon MIJN DING!!!!! Superromantisch en lekker zoet ......en ik doe dit toch zoooooooooo graag, hahaha. Ik ben heel benieuwd hoe jullie hem vinden.
Met deze kadokoker wil ik meedoen aan de challenge bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/ waar de opdracht is : maak iets voor valentijn. Nou, romantischer kan ik het niet maken hoor.
Ik heb inmiddels 70 volgers en bij 80 ga ik er een candy opzetten die eruit gaat wanneer ik 100 volgers heb. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren tot aan de 80 maar ik ga al vast nadenken over wat de candy gaat worden. Ik vind het toch zo'n feest, jullie allemaal die komen kijken wat ik in elkaar aan het zetten ben geweest, zo lief, dankjulliewel.
Nu naar mijn "koker".........






25 opmerkingen:

  1. Plony, wat is deze creatie ont-zet-tend mooiiiiiiiii:0))
    zoveel prachtige details! het is een schitterend geheel geworden!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superromantisch!! Heel mooi gedaan Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt mooi!!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou hier mag je trots op zijn \, ik vind de koker prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die 80 en 100 heb je binnen no-time denk ik, deze is ook weer zo mooi gemaakt.
    helemaal mijn romantisch gevoel uitgedrukt hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat iets moois heb je er weer van gemaakt,ja dat kan je aan jouw wel overlaten gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige romantische koker geworden.Wat een mooie bloemetjes en kant.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony,

    Wat mooi gepimpt de koker,ik vind de deksel prachtig, echt heel lief.
    En... je nieuwe Hobbyhok is ook al bijna klaar, meid meid wat zul jij knutselen(en dat doe je nu al zoveel).
    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zooooooooooo dit is mooi wat ben jij een kanjer je maakt zulke mooie kaarten, en doosjes en nu weer een opgepimpte koker. Geweldig, bedankt voor je lieve woordjes dat had ik even nodig we gaan er morgen weer tegenaan zolang mijn rug het houd en dan maar hopen dat de troep snel verleden tijd is. Slaap lekker liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel mooi gedaan PLony, ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Plony, wat mooi weer. Enn als je nog een Valentijn zoekt. Nou.... hahaha
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb voor jou ook iets op mijn blog gezet, hop dat je het leuk vindt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    wat is ie leuk geworden!!! Hmm..dat brengt mij wel op een idee. Ik heb ook nog zoiets staan, hihi. Heel leuk gedaan.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kokkertje heb je ervan gemaakt Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow meid geweldig mooi is je koker geworden
    super zeg lekker romanties chippies eten LOL
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony.
    Ik had al een berichtje achtergelaten, dus nog alleen nog een vermelding dat ik iets geplaatst heb op mijn blog voor jou.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat supermooi is deze koker geworden!! Prachtige kleuren en details.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel romanties en super gaaf.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Plony, das een mooie romantische koker zeg, ziet er echt helemaal top uit.
    Ik kan je haast niet bijbenen zoveel mooie/leuke dingen maak je.

    En je moet je niet schuldig voelen hoor als je 5 namen moet kiezen, je kunt het niet iedereen naar de zin maken toch?

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt heel mooi zeg, wat een prachtig geheel!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow hij is inderdaad prachtig ge-
    worden je koker. Dat kan je wel aan
    jou overlaten, daarom kom ik ook zo graag bij je langs. Jij maakt van ieder onbenullig iets een feestje om te zien.
    Bedankt voor de award, ben er super trots op, dat je keuze op mijn is gevallen. THANKS ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja inderdaad, errug romantisch!!! Met zoveel moois om te zien!! Gefeliciteerd met je award. Leuk voor je. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Viavia kom ik op je blog terecht en vind het er erg leuk uitzien!
    Ben dan ook meteen volger geworden en kom zeker nog eens vaker langs.

    Groetjes en tot een volgende keer,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooie koker Plony. Een heel leuk idee en prachtige details heb je weer gemaakt.
    Tot de volgende keer.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Plony, I love this one...it so wonderful and still a very beautiful flower.

    greetings and hugs

    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.