zaterdag 11 februari 2012

Shades of blue......

Ik heb een kaartje gemaakt voor de challenge bij http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.com/ en je raadt het al, de opdracht luidt :  shades of blue.
Mijn keuze is geworden om er een babykaartje van te maken, altijd handig om er op voorraad te hebben toch?
Ik denk wel dat het goed is gelukt met dat blauw dus ik ga hem maar insturen.

 Ik wil nog even showen wat er achterop de kaart staat....


Ja ja, hij is binnen hoor en helemaal voor mij gemaakt, wat een leuke prijs, met dank aan het designteam van Dutch Card Lovers.

19 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Plony wat een leuke kaart daar ga je vast mee scoren hihi, leuk hoor dat je de stempel al binnen hebt hij is apart ,gr Nel en voor straks Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat ook maar door zeg.
    Maar hij is weer prachtig.
    Heb ook een naamstempel en toch gebruik ik hem niet veel, als je de kaart verkoop dan vindt ik niet dat mijn naam er op hoeft te staan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    wat een leuke kaart! En wat een leuke stempel! Heel mooi.
    Fijne zondag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So sweet! ! Thanks for joining us this week at f/friends. Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony

    Wat een schattig kaartje,prachtige papier, lief friends for ever beertje en heel mooi versiert ook. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat gaaf is je kaart meid
    en die stempel hahaa wil ik ooooooooooook LOL
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan jou zo toch niet bijhouden. Jij bent geen sneltrein meer, jij bent de Talys!! HAHA. Prachtige kaarten zie ik weer voorbij komen, met ook zoveel moois om naar te kijken. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt, wat leuk die kleurtjes.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kaartje Plony
    geweldig die naamstempel

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje is dit en wat op de achterkant staat is ook apart zeg groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Forever Friends Beertje!
    Heel mooi babykaartje!
    Suc6 met de challenge!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en de naamstempel is helemaal leuk!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Wat een schitterende kaart. Blauw is mijn lievelingskleur. Ik vind hem super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart!! Schattige beertje en leuke vlinders! Wat heb je ook een leuke naam stempel! Je blog ziet er ook gezellig uit met de harten regen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel schattig babykaartje Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony
    Je babykaartje vind ik erg leuk.
    En wat een mooie naamstempe, ben derjaloers op haha!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief babykaartje!
    Super is je naamstempel, leuk om een persoonlijke noot op je kaart te brengen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. You've made such a gorgeous baby card, lovely embossing.

    Thanks for sharing your card with us at FOREVER FRIENDS 'Shades of Blue' challenge.

    Good Luck.
    Love Diane(DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card - the border is fab! Thanks for joining us at Forever Friends Fortnight Challenge!
    Rachael x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.