zondag 5 februari 2012

Valentijn.....

Valentijn.......het kan niet missen, valentijnsdag is in aantocht. In elke winkel vind je nu wel iets wat voor Valentijnsdag te koop is en ook op de blogs kom je nu overal Valentijnskaarten tegen. Ik heb er al een paar gemaakt en nu heb ik er weer een met een magnoliastempeltje omdat ze zo mooi passen bij Valentijnskaarten. Lekker aan het kleuren geweest met mijn potloodjes en ik denk dat het wel een lief kaartje is geworden.


Ik ga mijn kaartje plaatsen bij:
http://justmagnolia.blogspot.com/        alles mag/valentijn
http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/        valentijn
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com/           valentijn

Even weer een bedankje voor jullie lieve berichtjes en het feit dat jullie zo trouw komen kijken elke dag, heel liefffffff!!!!!!
Een fijne dag nog verder en groetjes,Plony

21 opmerkingen:

  1. ZOOOOOOOOOOOO wat is dit een mooie je hebt weer echt je best gedaan en buiten is het koud dus zijn we geloof ik allemaal aan de freubel groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw deze is weer helemaal toppie zeg helemaal mijn kleur groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje is dit hé? Ik ben er ook mee bezig, die van jou is in ieder geval schitterend op je beauty kaartje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,

    Wat een schatje, leuk idee met de hartjes.

    Lieve groetjes
    marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow gaaf zeg, leuk zo ook met die hartjes

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En de winnaar is.............PLONY!!!
    Meid wat een schatje heb je er weer van gemaakt!!! Helemaal AF....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig gemaakt zeg, wat een prachtig papier heb je gebruikt! Heel mooi geheel.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Wat een supergaaf kaartje. Blauw is mijn lievelingskleur dus dat valt bij mij altijd in de smaak. Heel mooi gekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje en wat een leuke afwerking!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een mooie zeg en het is weer een iets anders als rood en roze helemaal super!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lek gedaan Plony, vooral die hartjes rand. Erg leuk bedacht.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Plony! Heel mooi kaartje, super met die hartjes en hele mooie kleur!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.Ik vind jou kaart ook geweldig mooi, vooral de hartje vind ik een erg leuk idee. Maak gerust gebruik van mijn kaart voor inspiratie. Daar is mijn blog ook voor bedoeld.
    Fijne zondagavond,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje Plony!!!
    Dank je wel voor het mee doen bij It's a Magnolia Challenge.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit weer een prachtige kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een schatje. Heel mooi gekleurd afdrukje en wat heb je dat met die hartjes leuk gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie Valentijnskaart heb je gemaakt. Ik vind de "hangende"hartjes erg leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hartsstikke mooi, nbedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeker een lief kaartje!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij het Derwentblog!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje, mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.