zaterdag 4 februari 2012

wiebelkaart.........

Ook eens aan een wiebelkaart, ik probeer graag van alles dus......
Bij http://dutchcardlovers.blogspot.com/ wordt voor de nieuwe challenge gevraagd om een wiebelkaart en
bij http://nadiaschallengeblog.blogspot.com/ wordt voor de nieuwe challenge gevraagd om Valentijn in 3d
dus ik ga bij beide mijn kaartje mee laten doen. Ik ben niet zo van de standaard kleuren dus Valentijn hoeft van mij zéker niet persé in het rood te worden uitgevoerd. Ik heb een blauw/witte creatie gemaakt.
Een hele fijne dag nog verder en geniet van het winterse weer want winter dát is het, brrrrrrrr.
Liefs Plony.

19 opmerkingen:

  1. Jeetje Plony, jij bent snel! Wat een enige wiebelkaart. Schattig jongen en meisje en de bloemen zijn prachtig!
    Bedankt voor het meedoen met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem gaaf, wiebelen de hoofdjes ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend valentijnskaartje!
    Wie is de gelukkige?
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel gaaf geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je nieuwe kaart is is leuk geworden. Ook je vorige kaarten zijn Prachtig!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zo bijzonder knap gedaan!
    Héél mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke wiebelkaart Plony, prachtig gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een schitterende kaart Plony. Ik ben er weg van!
    Dank je wel voor deze DCL-bijdrage.

    Gr. Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is weer een plaatje mooi gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo een lief kaartje en eens iets anders dan rood bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n wiebelkaartje! Prachtige kleuren! Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, succes!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje weer Plony.
    Erg leuk zo met al die tinten blauw bij elkaar! Ik ben helemaal weg van die mooie bloemen! veel succes!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtig kaartje plony.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie creatie weer. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lief en supermooi kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is erg lief en prachtig plony
    bedankt voor je deelname aan DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke WIEBELKAART Plony!
    Prachtige 3D accenten.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Plony jij bent snel zeg heel erg gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super gedaan Plony, en blauw is zeker leuk voor een Valentijnskaart.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.