dinsdag 10 april 2012

Dag lieverd....



Dag lieverd, we moesten je laten gaan..............

39 opmerkingen:

  1. Ooooh Plony, wat erg het is toch niet goed gekomen....
    Ik leef met je mee, het is zo verdrietig als je je maatje moet laten inslapen...
    Heel veel sterkte, ik denk aan je..

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Plony wat een verdrietig nieuws zeg, heel erg veel sterkte!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony , wat verschrikkelijk als je je trouwe viervoeter moet laten inslapen, je hebt heel veel gedaan voor Ruby ja en als je dan toch die beslisssing moeten nemen dat valt niet mee , maar wees trots dat ze zo een goed leven hebt gehad bij jullie tot het laaste uur , ik ga nog even een kaarsje branden voor haar maar ook voor jou ik wens je heel veel sterkte en als je me nodig hebt je weet het één belletje is genoeg NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Plony

    woorden schieten te kort. Vreselijk om je trouwe viervoeter in te moeten laten slapen. zo'n beessie is je maatje en kun je nog lang niet missen. Heel veel sterkte met het verlies

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat verdrietig voor jullie ik dacht dat het weer wat beter met hem ging.
    Heel veel sterkte.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte Plony.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat erg Plony, ik leef met jullie mee. Jullie hebben je best gedaan en Ruby hoeft niet verder te lijden. Heel veel sterkte. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit nu te huilen Plony wat erg dat je deze beslissing heb moeten nemen, ergens konden we het wel verwachten, maar ze is nu in de honden hemel en daar gaat ze vast met onze Buddy spelen ik ben er kapot van sorry ik wens jullie heel veel sterkte liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan niets anders zeggen dan heel veel sterkte!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat erg Plony en ik dacht nog wel dat het wat beter met je hond ging.
    Ik wil je sterkte wensen, want dit zal best een heel gemis zijn.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh meid wat erg.....ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet want ik weet wat voor geweldige hond het was...
    Geen idee aan hoeveel mensen ik hier verteld heb dat hij zo mooi kon "schudden" op commando....
    Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte want dit is een heel groot verlies...ik denk aan jullie...
    Dikke knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat verdrietig, ik wens jullie heel veel sterkte,
    groetjse Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat erg. Je was zo positief dus ik dacht dat komt wel weer goed.
    Heel veel sterkte.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel sterkte.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony,

    och wat erg! Ik had gehoopt dat het nog wel goed kwam met je hondje. Ik wens jullie veel sterkte.

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat erg. Heel veel sterkte toegewenst.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een afschuwelijk nieuws Plony. Heel veel sterkte toegewenst in deze verdrietige tijd.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goh Plony, na je laatste positieve bericht had ik gehoopt dat het toch nog de goede kant op zou gaan...wat een verlies! Ik leef heel erg met je mee en wens je dan ook heel veel sterkte!! rust zacht lieve Ruby
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach nee, het is dus toch niet goed gekomen. Wat errug voor jullie ! Gecondoleerd met dit intens verdriet en verlies. Heel veel sterkte de komende tijd. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is zo moeilijk voor jullie zelf maar voor jullie Ruby waarschijnlijk de beste oplossing.
    Heel veel sterkte lieverd,
    ik denk aan je,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Achhhh jeetje Plony, ik zit hier met dik kippenvel, wat sneu zeg, ik wens jullie heel veel sterkte toe met het verlies van Ruby.
    Knuf Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel veel sterkte
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik wens je heel veel sterkte groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat verdrietig, Plony.
    Ik wens je heel veel sterkte.
    Je hebt echt alles voor haar gedaan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat verdrietig Plony, veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ach, wat verdrietig dat Ruby het toch niet gered heeft... Heel veel sterkte!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een verdrietig bericht Plony, sterkte hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh meid... je weet met je verstand dat het beter is, maar wat ben je dan verdrietig, ik weet wat je voelt. Sterkte hoor!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Plony,
    Wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je zo geliefde hond Ruby! Kijk terug op de fijne herinnering aan haar, en het besef dat je Ruby een mooi leven hebt kunnen geven!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat erg Plony, ik dacht dat het terug beter ging. Veel sterkte!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve Plony

    Just this side of Heaven is a place called Rainbow Bridge.
    When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge. There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together. There is plenty of food, water and sunshine and our friends are warm and comfortable. All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor; those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by. The animals are happy and content, except for one small thing: they each miss someone very special, someone who was left behind. They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His bright eyes are intent; his eager body begins to quiver. Suddenly, he breaks from the group, flying over the green grass, faster and faster. You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into those trusting eyes, so long gone from your life, but never absent from your heart. Then you cross the Rainbow Bridge together .....

    Met tranen in mijn ogen wens ik je heel veel sterkte met dit verlies (ik weet wat je nu doormaakt, heb het zelf ook meegemaakt). Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat verdrietig Plony, ik wens je heel veel sterkte toe!!!

    lieve groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Las net je bericht dat het niet meer ging met je geliefde hond Ruddy ,verdrietig hoor !Wens je sterkte toe

    liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Plonie ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je hond.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een paar dagen niet online, en dan lees ik dit verdrietige nieuws over Ruby. Plony en Arie ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie dierbare hond Ruby, en het zal nog wel een poosje gaan duren voordat de pijn minder wordt heel veel sterkte meis ik denk aan je,
    Liefs en een dikke knuffel van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Even niet op je blog geweest en dan zie ik dit. Wat een vreselijk nieuws. Ik wens je alle sterkte toe! Nooit zul je hem vergeten!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.