zondag 1 april 2012

Jort......

En zoals jullie wel van mij gewend zijn, lekker laat nog een kaartje van mij. Mijn mannie is alweer aan het werk en je raadt het al, hij heeft nachtdienst dus........dan ben ik nog laat bezig met creabea doen.
In onze vakantie is er bij de zoon en schoondochter van mijn zus een zoon geboren : Jort. Een Duitse kaart vond ik niet leuk om te sturen dus nu zelf weer aan de slag en voilá......een kaartje voor de ouders van JORT. Ik heb er een gehaakt hart op verwerkt, nog een stukje van mijn vakantiehuisvlijt, hihi.

Welterusten allemaal, slaap lekker!!!!!!!!

23 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje ,lief dat gehaakte hartje er op.

    groet van Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is toch weer leuk he ja je inspiratie gaat gewoon door zie ik ,leuk hoor dat hart groetjes Nel en veel plezier vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan en van harte met het kleintje.
    Ik raak altijd kwijt wat het dan is, een achterneefje niet?
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, wat een scheetje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh helemaal leuk dit joh, echt heel erg mooi geworden!
    Fijne zondag hé en laat je niet beet nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje. Leuk model, lief plaatje en heel leuk dat gehaakte hartje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk kaartje Plony. Je bent er alweer druk mee na je vakantie. Leuk hoor.
    Fijne zondag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat je inderdaad niet hebt stil gezeten!! Wat een huisvlijt.
    Ook dit kaartje is weer een plaatje!
    Leuk, dat gehaakte hartje!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super lief en schattige kaart! Wat een mooi model, mooie doily(mal?) en het hartje is erg leuk erbij!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje! Origineel zo'n gehaakt hartje erop.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat mooi, nou jij hebt geen designpapier meer nodig.......!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    Wat een LIEF kaartje voor de ouders van Jort heb jij gemaakt.
    Enneh.....welterusten voor morgen ☺☺☺
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat been poepie van een kaart héél mooi gemaakt weer,je man valt weer gelijk met zijn neus in de boter met de nachtdienst draaien.groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony wat een schattig kaartje is het geworden, en nog gefeliciteerd dat je in het designteam zit. En met je kaart in het HJ en in het blad hobbykaart er komt geen eind aan, maar ik gun het je van harte hoor meis. Fijn dat je weer terug bent.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Hoi , Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony
    Gezellig dat je er weer bent
    en het is gelijk weer genieten bij jou prachtige creaties

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel lief kaartje Plony, leuk dat hartje met die pareltjes!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig wat een prachtige kaart, zo leuk met het gehaakte hart.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart,leuk zo met je gehaakte hartje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje, mooi dat gehaakte hartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony.

    Ben ik even niet in blogland en ik heb al weer verschillende mooie creaties gemist, gefeliciteerd met je DT plekje, en goed om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.