vrijdag 13 april 2012

Love.....


Ik werk nog een beetje op de automatische piloot maar het knutselen is een goede afleiding en houdt mijn gedachten een beetje weg van de afgelopen dagen. Wanneer ik op de automatische piloot werk dan maak ik het liefst vintage-kaartjes want daar kom ik dan toch het best mee weg. Ik hoef er niet zo bij na te denken,  combineren en plakken. Voilá!! Dit kaartje is een kaartje op verzoek van mijn vriendin dus ik hoop dat ze hem mooi vindt maar, haar kennende , denk ik dat dat wel goed zit.

Hier komt ie dan.........



Allemaal een heel fijn weekend................liefs Plony

18 opmerkingen:

  1. Hallo Plony,

    Wat een heerlijk, romantisch kaartje, super gedaan met de Swirls en dan dat plaatje...
    Gelukkig dat je afleiding vindt in je kaarten maken... wens je een fijn weekend, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Plony, gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een beauty Plony het is toch ook wel héél mooi de vintage kaarten ik ga het ook weer eens proberen lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, schitterend kaartje Plony. Fijn dat je hobby je iets van ontspanning geeft. Dikke knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super romantisch kaartje, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een kaart Plony....fijn dat je in het maken van kaarten wat afleiding vindt!

    Wens je een fijn weekend.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kaarten maken is een zalige therapie voor allerlei vervelende gebeurtenissen, ik had het bericht gelezen...sterkte.
    Deze kaart is super romantisch!!
    Lieve groeten van Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plonie wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt zeg. ik denk dat je vriendin er heel blij mee is. Groetjes Eve.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan Plony, ziet er prachtig uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is vast niet alleen je vriendin die de kaart mooi vind,hij is super zeg.
    Het vintage is altijd leuk om te doen.
    Bedankt voor jou leuke reactie.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De piloot werkt goed zeg en Plony ook heerlijk je weer aan het werk te zien ik ga vanmiddag of morgen ook even knutselen, ben nog steeds aan reorganiseren in mijn huis , vanmiddag even naar mijn zwager naar een kast kijken voor mijn dochter dus ik heb het weer druk heel veel liefs NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat de hobby kan helpen als je het moeilijk hebt.je kaart is een plaatje!!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is erg mooi plony ,wel fijn dat je wat afleiding hierin hebt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige romantische kaart Plony! Fijn dat je hierin afleiding kunt vinden. Zelf heb ik dat ook, als ik aan de freubel ben, vergeet ik alles en iedereen..;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi en romantisch kaartje Plony!!!
    Je automatische piloot verricht goed werk zeg ;) maar gelukkig vind je zo toch wat afleiding!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Plony. Prachtig plaatje en de stijl ervan is heel mooi doorgevoerd in je kaartje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er schitterend uit


    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.