donderdag 12 april 2012

Mijn hobby......



Ondanks het ontzettende verdrietige gevoel wat ik nu heb in een stil, leeg huis  ga ik toch doen wat ik altijd doe.......een kaartje plaatsen voor een challenge. Ik vergeet over het algemeen alles als ik in mijn hobbykamer zit en ook nu ga ik proberen om daar weer moed te verzamelen om mezelf weer op de rails te zetten. Arie is aan het werk gegaan vanmorgen en ik moet mijn gewonen dingen ook weer oppakken. Ik begin dus nu met een kaartje wat al klaar lag voor de challenge bij http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.com/ . Er was een sketch om te volgen en ik heb er het volgende van gemaakt:


Een fijne dag allemaal, liefs van Plony.

26 opmerkingen:

  1. halo Plony
    wat is je kaart leuk geworden
    bedankt om mee te doen met deze challenge bij foreverfriends
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,

    Wat een lieve kaart is het geworden.

    Groetjes Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig heb je je hobby waar je even alles door vergeet. Je kaartje is trouwens weer prachtig!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een liefje geworden. Heerlijk je zinnen verzetten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt groot gelijk Plony, al zal het in je hoofd nog wel razen goed dat je je hobby weer oppak je kaart is weer een plaatje en ik ben blij om die ook weer te zien liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony, Je kaart is weer geweldig! Groetjes,Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig lief kaartje gelukkig dat je hobby je wat afleiding geeft lieve groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gelukkig dat je wat afleiding vindt in het freubelen Plony!
    je kaart is in ieder geval heel schattig! hou je haaks meid!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn Plony, dat je je zinnen op deze manier even kan verzetten.
    Het resultaat mag er weer wezen zeg, héél erg mooi!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig lief kaartje, en ja meid, het heeft echt tijd nodig, dat gaat zo maar niet over, het gemis,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig kaartje
    die beertjes van forever friends blijven mooi
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuk kaartje

    groetjes en een knuffel
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een heel mooi kaartje geworden Plony!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is prachtig geworden Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel goed van je wat je doet nu ,

    je kaart is weer heel mooi en ga maar lekker genieten in je hobbykamer is heel goed voor je ,hele dikke knuffel NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het gemis blijft...en knap dat je toch probeerd de hobby weer op te pakken, al is het met een zwaar hart. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe en een hele dikke virtuele knuf krijg je van mij xxx, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je wat afleiding kan vinden in de hobby Plony, je hebt er weer een super mooi kaartje van gemaakt
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo spijtig om te lezen dat je lieve hond er niet meer is. Ik heb er hier 2 rond lopen en ik moet er niet aan denken dat ze er niet meer zijn. Sterkte !! Je kaartje is super lief. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaartje is erg leuk geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous baby card and great interpretation on our sketch.
    Thanks for joining us at FOREVER FRIENDS Sketch challenge.
    Good Luck.
    Diane (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schat van een kaart, Plony!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje is dit geworden. Zo'n lief plaatje ook.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.