maandag 2 april 2012

Pasen.....


Pasen is alweer dichtbij maar ik moet zeggen dat ik er niet heeeeeeeeeeeel veel mee heb. De "paaskleuren" zijn al helemaal niet mijn ding maar tijdens mijn vakantie zag ik een paar schattige paaseieren die wel helemaal bij mij passen. Met deze eieren en mijn eigen gehaakte frutsels heb ik een klein tafreeltje gemaakt die wel op mijn tafel passen, haha. 


Wel gezellig toch????? Voor mij pasen genoeg, nog een gezellig bloemetje in huis halen en dan  wordt het voor mij wel pasen hoor, zonder paasgeel kan het ook.

21 opmerkingen:

  1. Paasgeel is inderdaad helemaal niks Plony, maar dit tafeltje ziet er beeldschoon uit.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony , nee ik heb ook niets met pasen maar dit vind ik wel heel leuk, dit staat weer echt heel mooi bij jou ik hoop dat ik het nog kan zien voor pasen, je hoort nog van mij groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig geheel Plony.
    Buiten de bloembolletjes heb ik ook niet zoveel met de paaskleuren, uberhaupt trouwens niks met Pasen buiten een lang weekend haha.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony ja je hoort het wel van meerdere mensen dat ze niets met pasen hebben nou ik ook niet hoor, daarom maak ik ook geen paaskaarten meer ik hou ook helemaal niet van geel en jij ook niet zo te zien het tafereeltje ziet er wel gezellig uit en zonder geel jaaaaaaaaaaa misschien nog wel leuker fijne dag groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plonie, dat ziet er gezellig uit op je tafel leuk hoor.Ik heb ook niets met Pasen.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, ik ben dol op deze pastelkleurtjes! Een leuk hoekje heb je zo op je tafel en inderdaad geel hoeft echt niet altijd met Pasen.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kan maar de kleuren kiezen die je graag ziet Plony! En dit vind ik dus ook wel een mooie en sfeervolle decoratie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gezellig dienblad op je tafel!
    Voor mij ook geen geel in huis hoor... Paaskaartjes worden voor mij vervangen voor lentekaartjes..hihi... Die verstuur ik wel :-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    hier ook geen paasgeel in huis. Lekker in pastelkleuren en roze (Tilda poppen/beesten). Kunnen ze lekker na de pasen blijven staan hahaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    Je hebt er zo een gezellig hoekje van gemaakt.
    Lief die kleurtjes zo.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er heel leuk uit, Plony!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Plony, Je hebt je best gedaan, Het ziet er super uit. Ik heb ook niks met Pasen. Het enige voordeel is dat ik lekker een extra dag vrij heb. Je kan je tafereeltje ook makkelijk na de pasen laten staan. Gaaf!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook niets aan Pasen en hou al helemaal niet van die kleuren.
    Maar jouw creaties mogen er zijn Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,

    Zegt ze tegen mij gave creaties, nou kan je vertellen, dat ik de jouwe meer dan gaaf vind en je mij gelijk weer op een bepaald spoor hebt gezet, superrrrrrrrrr
    Tnxie!

    liefs Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat zijn die eieren er beeldig uit !! schitterend !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er heel gezellig uit, ik vind eieren heel mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er echt heel lief uit!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony,
    Wat een leuk 'paastafereel'heb je gemaakt, mooi in die pasteltinten en wat zijn die eieren mooi.
    Ziet er heeeel lief uit.

    Nog een fijne avond, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,
    Voor iemand die niets met Pasen heeft.....heb je toch wel SUPER MOOIE eieren in huis gehaald.....staat PRACHTIG op tafel ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Paasgeel heb ik wel in de tuin met de Forsythia die zo mooi bloeit en de Dotters langs de vijver. Je blad met mooie spulletjes ziet er geweldig uit, Plony!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwwwwwwwww wat heb jij toch allemaal mooie hoekjes in huis.
    Gezellig en mooi hoor je paas tafereeltje superrrrrrrrrrrrrrr
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.