vrijdag 6 april 2012

Pasen....maar dan anders....


Hoi Allemaal, hier ben ik weer en ik wil eerst even updaten wat onze Ruby betreft.
We dachten de paasdagen zonder haar te moeten doorbrengen maar onze lieverd is enorm haar best aan het doen om nog een poosje bij ons te blijven om met ons nog een beetje leuk verder te kunnen leven.
Ze is weer in staat om zelfstandig op te staan en het is nu prima mogelijk om haar uit te laten. Ze is weer heel fris en heeft weer belangstelling voor alles om haar heen. Kwijlen doet ze ook niet meer maar het eten is nog een beetje moeilijk. Ze pakt het niet zelf uit haar etensbak dus wij voeren haar maar dat is niet erg toch? Haar kopje houdt ze nog wel scheef en wanneer ze loopt wijkt ze naar één kant maar dat zijn allemaal dingen waar we mee om kunnen gaan en zij ook. Gezien het herstel wat ze al heeft doorgemaakt zijn we heel hoopvol dat misschien de laatste restanten van haar hersenbloeding ook nog enigzins bijkomen . We zijn heel dankbaar en elke dag dat ze er nu nog is zien wij als een kadootje.

Oké jullie zijn weer helemaal bijgepraat dan nu over tot een paascreatie. Een beetje vintage-achtig en zéker geen standaard paascreatie maar misschien vinden jullie dit toch ook wel mooi.
Ik heb een tasje gemaakt voor de challenge bij http://kreatejadt.blogspot.com/ waar ze graag iets willen zien voor de pasen.
Ik wacht weer in spanning wat of jullie reakties zijn, fijne avond allemaal en liefs van mij.



32 opmerkingen:

  1. Goedemiddag Plony,

    Ooh wat fijn om te lezen dat het weer iets beter met Ruby gaat en het tasje is heel mooi geworden
    Ik wens jou en familie en natuurlijk Ruby een fijn paasweekend

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat Ruby toch zover weer opgeknapt is, Plony.
    Je tasje is leuk geworden.

    Ik wens jullie een goed paasweekend.
    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat fijn zeg dat het weer een beetje de goede kant op gaat met Ruby.

    Wat een schitterend tasje heb je gemaakt, heel veel succes met de Challenge.

    Fijn Paasweekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    ooo wat een goed nieuws! ik ben zo blij dat het beter gaat met Ruby:0)
    Stapje voor stapje komt ze er hopelijk weer helemaal bovenop!!
    Je tasje is enig en eens iets anders dan de traditionele paas creaties!
    fijne paasdagen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig tasje Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk tasje!!
    Fijne paasdagen samen met Ruby!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk tasje Plonie en fijn dat het wweer wat beten gaat met Ruby. Fijne paasdagen.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben ik blij voor jullie en voor Ruby. Wat heerlijk dat ze zo voorspoedig hersteld ! Prachtig tasje heb je gemaakt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben zo blij voor jullie en voor je hond. Wij hebben namelijk onze hond laten inslapen, maar zij was al 15 en een hoopje ellende na de hersenbloeding. Daarvoor ging het al niet goed. Ruby herstelt zich snel, een goed teken! Wat kan je dan blij zijn, hè. Missen wil je haar niet!

    Je tasje is echt een bjoetie!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch dat het weer beter gaat met Ruby , ik heb haar gisteren gezien en toen ging ze al de goede kant op, gelukkig maar ja inderdaad elke dag is genieten en nu je paas creatie het is weer een schatje en dan die mooie blauwe bloem er op wat zijn de roosjes toch goed besteed aan jouw, heel veel liefs NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat jullie weer kunnen genieten van Ruby,en wat je tasje betref ook dat is weer prachtig heel apart zo dat paas blauw.
    Groetjes en gezellige paasdagen.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een héél mooi tassie maar nog mooier vind k het dat Ruby het zo geweldig doet!!!!!
    Geef hem ook maar een lekker brokje van mij!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn om te horen dat het weer beter met Ruby gaat dat arme beestje,maar elke dag dat jullie haar langer hebben is een cadeautje en wees maar lief voor haar dat is het minste dat je kan doen en houden van is ook heel belangrijk.Nu over je tasje wat een schatje weer en de kleuren zijn ook prachtig je hebt hem heel mooi gemaakt Plony .P.s. ik moet 19 april door de M.r.i.scan kijken wat er uit komt Fijne avond groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat fijn dat het beter gaat.
    Ook je tasje is weer een schatje geworden.
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat Ruby zo goed herstelt, je tasje is helemaal mooi.liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat het weer beter gaat met Ruby. Je hebt een prachtige vintage paas tasje gemaakt!! Ook leuk dat je hiermee meedoet met de KreaTeja challenge, bedankt! Fijne Paas dagen, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat Ruby weer wat opgeknapt is. Het verhaal komt me wel een beetje bekend voor. Mijn vriendin heeft ook eens een hond gehad die dit gehad heeft, deze mocht toen ook weer een heel eind opknappen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je creatie vind ik prachtig hoor. (was ik vergeten te schrijven in mijn vorige reactie)

    Gr. Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat het goed gaat met Ruby. Je tasje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat het terug beter gaat met Ruby.
    Je tasje is schitterend Plony!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig tasje, heel mooi gemaakt.
    Fijn voor jullie dat het met Ruby beter gaat.
    Gezellige paasdagen en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn voor je dat het een stuk beter met Ruby gaat. Altijd een zorg om zo'n beestje. Super fijn hoor. Je hebt ook een leuk tasje gemaakt.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony,
    fijn dat het al een beetje beter gaat met Ruby,
    En je tasje is ook heel mooi geworden!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben zo blij voor jullie dat het wat beter gaat met haar! Je tasje vind ik super, heel leuk opgepimpt zo!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony,

    Was ff niet in blogland en lees nu pas het verhaal over je hondje Ruby, jeetje zeg dat zal schrikken zijn geweest zeg, gelukkig gaat het al wat beter lees ik ook, ik hoop dat je nog een tijdje van Ruby mag genieten!!!
    Je creaties van afgelopen week zijn prachtig!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn joh dat het met Ruby beter gaat. Hopelijk herstelt ze nog verder.
    Schattig is je tasje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een fijn nieuws over Ruby....hoop dat het herstel doorzet zodat ze ook weer zelfstandig kan eten!
    Mooi tasje hoor, mijn complimenten!

    Wens je fijne paasdagen, gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn dat het beter gaat met Ruby! Je hebt een geweldig mooi tasje gemaakt, erg schattig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van KreaTeja!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig paastasje heb je er van gemaakt, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf paastasje en je kaart is ook schitterend!! Wat superfijn dat Ruby zover is opgeknapt!!! Ben blij voor jullie, ook voor Ruby!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk paas tasje heb je gemaakt voor de challenge van Krea Teja! Bedankt voor het mee doen.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erg mooi paastasje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de Krea Teja Challenge! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.