maandag 9 april 2012

sfeervol.....


Goeiemorgen allemaal op deze 2e paasdag. Voor mij een hele rustige paasdag want mijn mannetje is aan de arbeid en de kinders hebben natuurlijk ook nog een schoonfamilie.
Ik vermaak me wel hoor want er liggen ook nog dingen die ik gemaakt heb of gekleurd in de vakantie en die moeten  natuurlijk ook nog een bestemming krijgen.
Met wat gehaakte en gescrapte dingetjes heb ik geprobeerd een beetje sfeer te scheppen en aan jullie om te beoordelen of dat is gelukt.
Hieronder volgen de foto's en dan wens ik jullie ook vandaag een hele fijne paasdag met alles wat jullie gaan ondernemen.
Lieve groetjes van Plony.









19 opmerkingen:

  1. Dit ziet er weer mooi uit, je hebt die spulletjes mooi gepimpt!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi wat je weer gemaakt heb,sfeervol je dienblaadje.
    Nog een fijne knutseldag.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de kaarsjes met lucifers ziet er erg gezellig uit
    en nellie heb je weer mooie haren gegeven
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En of dat gelukt is zeg, wat een mooie spulletjes, je luciferdoosje vind ik prachtig! Daar ga ik me ook nog een keertje aan wagen :))
    Hele fijne paasmaandag, ik denk dat jij wel weet wat te doen,
    heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er weer mooi uit.
    En vandaag nog veel knutsel plezier.

    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor ons bezige bijtje heeft het weer voor elkaar wat ontzettend leuk en dan te weten dat ik niets kan doen want ik ben nog steeds bij mijn broere hihhi fijne dag Knuffel NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ziet dit er geweldig leuk uit ook je bloemstukjes vind ik prachtig ik kwam via liesbeth op je blog en ben gelijk volger geworden tot ziens maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Plony,
    Wat heb je dat meisje prachtig ingekleurd, zulke schitterende haren, I love it...
    Schattige doosjes en haakseltjes, je bent weer lekker bezig geweest.
    Ga zo door, dan kunnen wij genieten.
    Gezellige 2de Paasdag,'
    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dit er super gaaf uit, prachtig gemaakt. Een fijne dag nog, groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    je hebt weer leuke sfeer freubeltjes gemaakt zeg! Ook het luciferdoosje vind ik heel schattig!
    Fijne tweede paasdag gewenst en ik ga ook fijn aan de freubel.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je denkt misschien ik hoor niks van Joke maar dat komt omdat ik er stil van ben....
    Wat heb je schitterend gekleurd en wat een prachtig dienblaadje!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn 1 voor 1 weer prachtige creaties Plony,stil zitten is ook niets voor jou merk ik wel hoe is het nu met Ruby trekt ze het een beetje! ik wens jou ook een fijne paasdag enne lekker freubelen hè liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergave dingen allemaal weer! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Wat een leuke spullen heb je weer mooi gemaakt.
    Ik wens je nog een fijne paasmiddag
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Plony, dat is zeker goed gelukt hoor!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie dingen heb je gepimpt !! Ziet er gezellig uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er allemaal heel leuk uit, ik vind je luciferdoos echt super mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony,

    Whooo dat ziet er mooi uit allemaal zeg dat heb je weer leuk gedaan.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is je goed gelikt om een beetje sfeer te creëren. Heel leuk gedaan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.