maandag 9 april 2012

vergeten......


Ik ben helemaal vergeten dit kaartje erbij te zetten dat ik heb gemaakt voor de challenge bij http://charismacardz.blogspot.com/  . De opdracht is chipboard of stickers en dit is wat ik er van heb gemaakt......


Dankjewel allemaal voor jullie lieve reakties en bij mijn nieuwe volgers ga ik even langs want in principe doe ik dat altijd.
Ik wil even Tilly apart bedanken voor haar trouwe reakties en ik heb ook geprobeerd of ik ergens een bedankje kon posten bij jou meis maar ik weet werkelijk niet waar ik dat zou moeten doen. Klopt dat of ben ik niet zo slim en zie ik iets over het hoofd????

Ik ga nog even verder in mijn hobbykamer. Tot de volgende blogpost, hihihi.
Ik begrijp best als jullie niet op elke post kunnen reageren hoor want dat tempo van mij is misschien wel eens een beetje TE..........
Ik denk dat ik niet stil kan zitten, misschien wel ADHD, hahahahaha.
Doeiiiiiiiiiiiii. Plony

23 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt weer Plony, je gaat idd als een trein maar ik hou wel bij....hihi
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Plony!
    Ook je creaties hieronder zijn schitterend en je vintagekaart vind ik een plaatje.
    Soms hou ik je tempo wel bij maar in het weekend niet altijd....hihi...
    Maar heerlijk toch dat we een hobby hebben?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Je tempo is inderdaad niet bij te houden, maar laat je vooral niet afleiden ☺☺☺
    Stil zitten.....tuurlijk wel, want anders kun je niet zoveel MOOIE creaties maken.....dan zou alles schots en scheef zitten.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tempo is echt heel hoog, dus we moeten ons best doen je bij te houden. Ik weet niet of het lukt hoor. LOL. Deze is ook weer erg gaaf! Super leuk gedaan!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Plony
    Freubelse en tot de volgende creatie
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook weer een schatje Plony met dit nare weer is het lekker binnen met alle hobbyspullen om je heen vind je ook niet!!! bedankt voor je e-mail ik ben er blij mee liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In een woord SUPER! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent inderdaad niet bij te houden. Ik kan blogger niet openen of jij plopt te voorschijn. Maar alles is super mooi! Ik kom met plezier langs!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony hoe kan je dit nu vergeten is niets voor jou maar je doet ook zo veel wij kunnen je niet bij houden , gr weer NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is hardstikke leuk geworden.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook weer geweldig mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik probeer je bij te houden Plony! En meestal lukt dat wel maar het is dan ook een plezier en een pure verwennerij om bij je langs te komen! Mooi geheel weer Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi PLony,
    je gaat idd razendsnel, ik had alweer een en ander gemist, maar dan is het wel extra feest om al dat moois weer te mogen bekijken :)
    je vintage kaartje is superleuk!
    en je dienblad is heel sfeervol! (voor de braderie toevallig?)
    en dit kaartje is weer lekker vrolijk, je bent ook van elke markt thuis.
    tot morgen!
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Plony,
    Je gaat idd als een trein zeg, en het zijn altijd schitterende creaties!!!! Bijhouden is wel eens lastig maar ik probeer het altijd!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony,
    Ik heb van jou heel wat creaties gemist zeg.....prachtig! Wat zijn je bloemstukjes mooi.....schitterend!
    Ook is het verhaal van je hondje een beetje langs me heengegaan....ben ik eindelijk uitgejankt om mijn eigen situatie, zit ik weer met tranen in mijn ogen jou blog te lezen. Ik kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen.....sterkte ermee!
    Liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,

    Een leuk kaartje weer hoor.
    Succes met de challenge.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk toch als de kaarten uit je vingers vliegen. Ben ik soms gewoon jaloers op.....lol!! Je creaties zijn allemaal weer helemaal gorgeous!! Dit kaartje is gewoonweg erg schattig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony
    wat een mooie kaart en wat heb je mooie kleuren gebruikt super mooi!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony, wat een mooie creaties allemaal weer. Ik kan je echt niet bijhouden hoor. Wat een triest verhaal van je hond; gelukkig gaat het nu weer wat beter. Afscheid nemen van zo'n vriend is altijd moeilijk, dus fijn dat het niet nodig is. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. How lovely
    Thank you for joining us at Charisma Cardz this week
    Love Jan
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Just gorjuss, thanks for joining us at Charisma Cardz this week.
    Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.