dinsdag 3 april 2012

welkom kleintje....

Hallo allemaal, ik kom een kaartje neerzetten wat ik afgelopen nacht heb gemaakt. Onze hond Ruby van 13 jaar oud heeft vannacht een hersenbloeding gehad en ik heb de hele nacht bij haar gezeten om haar in de gaten te houden totdat we vanmorgen naar de dierenarts konden. In de tijd dat ik bij haar zat ben ik een kaartje aan het maken geweest maar ik was er niet écht met mijn hoofd bij. Ik wil dit kaartje mee laten doen met de challenge bij http://mariannedesign.blogspot.com/ maar zonder verwachtingen.
Ruby heeft vanmorgen 3 spuiten gehad en nu is het de komende 48 uur afwachten of er veranderingen komen in de situatie. Ik vind het heel moeilijk want ik ben enorm gehecht aan het beest en hoop haar nog even te kunnen houden.

Graag wil ik jullie nog even attent maken op de leuke challenge die we weer hebben bij http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/ en dankzij sponsor http://hobbyshoppie.marktplaza.nl/ is er weer een hele leuke prijs te winnen.

Dan nu mijn kaartje :



Dit moet hem maar worden.

Fijne dag nog verder, groetjes Plony

36 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Plony
    Heel veel sterkte toegewenst met je hond, hopelijk reageert ze goed op de spuiten.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Hopelijk komt het allemaal goed en reageerd ze goed op de spuiten ik zal voor jullie duimen .
    De kaart is heel mooi geworden .
    Sterkte met afwachten
    Liefs Cindy en geef de hond een aai van me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Plony ik zit een beetje met kippenvel onze hond was op een gegeven ogenblik ook helemaal de weg kwijt en heeft het toen niet gered, maar ik hoop dat het goed komt met jullie hondje hoor!! En dat je dan nog zo'n mooie kaart hebt gemaakt terwijl je er met je gedachten niet echt bij was vind ik helemaal super veel sterkte en lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Huisdieren zijn geweldig leuk, maar als ze ziek worden vind ik dat zo erg...hopelijk komt nog alles goed met Ruby! Sterkte en je kaart is weer prachtig hoor:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks de ellende is het kaartje heel mooi geworden.En sterkte met je hond.
    Gr Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is erg mooi.
    Ik wens je heel veel sterkte met je hond.

    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje erg lief geworden Plony, ik hoop dat je hond hier doorheen komt zonder al te veel mankementen, sterkte hoor, ik snap hoe je je voelt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat er verbetering komt voor je hond de komende 48 uur en dat je nog even mag genieten van hem. Prachtig kaartje ondanks dat je hoofd er niet bij was. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    och, wat een triest bericht. Ik hoop dat je hondje er doorheen komt! Ik weet wat het is als je aan zo'n beestje gehecht bent.
    Maar je kaartje is ondanks alles heel mooi geworden!
    Beterschap met je hondje.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vreselijke nacht moet je gehad hebben.
    Je kaartje is heel leuk geworden, ondanks alle ellende.
    Ik hoop voor je dat Ruby het gaat redden en dat ze nog een poosje bij je mag blijven.
    Sterkte ermee.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je hond er door heen komt!
    Ik vind je kaart toch heel leuk geworden hoor!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,

    Wat naar voor jou en je hond ik hoop dat het weer goed komt.
    Heel veel sterkte.

    Je kaart is weer geweldig.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat naar! Ik hoop dat jullie hond opknapt. Je hecht aan zo'n dier. Ik ken dat, wij hadden ook een hond, die ik nog steeds af en toe mis.

    Je kaartje is erg schattig!


    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is prachtig Plony. Heel veel sterkte met jullie hond. Ik hoop dat het allemaal goed komt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Hopelijk komt het allemaal goed met hem en kunnen jullie nog lang bij elkaar zijn.
    Het kaartje is wel heel mooi geworden! Prachtig gedaan!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plony ondanks de ellende van vannacht vind ik je kaartje prachtige geworden hoor.
    Beterschap voor je hond.
    Leuk dat je meedoet met de challenge

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ondanks de ernstige zorgen om je hond is het toch wel een supermooi kaartje geworden!
    Hoop dat je hond het red en dat jullie nog en poosje van hem/haar mogen genieten.
    Plony, veel sterkte hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach, wat naar... Heel veel sterkte met jullie hond! Hopelijk reageert hij goed op de spuiten.
    Je kaartje is ondanks alles wel schattig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony allereerst heel veel sterkte met Ruby, en wat je kaartje
    betreft je wint meestal niet omdat je kaartje het mooiste is maar omdat toevallig jou nummer uit de random generator komt, en dat vind ik zo jammer, ik zou het leuker vinden als ieder DT lid een top 3 maakt daar waar het meeste keren de zelfde naam op staat die dan laten winnen. Nu kan je winnen van het mooiste kaartje zo jammerrrr
    Wel leuk hoor dat heb ik zelf ervaren, maar het voelt niet als echt gewonnen te hebben.
    Dikke knuffel en veel liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach Plony,
    Welkom kleintje en dan zo'n triest bericht. Wat moet dat een zware nacht voor je geweest zijn. Gaat het al wat beter met Ruby?
    Je hebt ondanks de spanning toch een LIEF kaartje weten te maken.
    Sterkte met Ruby.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel sterkte. Ik hoop dat Ruby snel opknapt.

    Leuk kaartje trouwens.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony dat is even schrikken van de hond ik hoop dat het wat beter gaat maar je kaartje is qweer mooi hoor ik neem wel even contact met je op gr Nel.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat zullen jullie zijn geschrokken heel veel sterkte.
    Mooie kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het een prachtkaart Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een spannende tijd. Ik hoop voor je dat het goedkomt met je hond.
    Maar je kaartje is een beauty geworden. Lueke, mooie kleur groen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lief kaartje, Plony! Hopelijk komt het weer helemaal goed met je trouwe viervoeter, Sterkte hoor!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ondanks je zorgen om je hond is het toch een lief en mooi kaartje geworden. Ik heb ook 2 honden dus ik begrijp je gevoel Plony. Hopelijk gaat het gauw wat beter!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk kaartje Plony. En veel sterkte met je hond, ik hoop dat het ze een beetje reageert op de spuiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een heel lief kaartje Plony.

    Ik wens je ook heel veel sterkte met Ruby

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is een mooi kaartje geworden, ondanks dat je er niet helemaal bij was!

    Hoop dat het allemaal goed gekomen is?

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!

    Gr Wybrich
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Plony,

    Knap dat je toch nog zo'n leuke kaart heb kunnen maken.
    Hoop dat het allemaal goed gaat komen met Ruby, heel veel sterkte.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge

    Gr. Thea
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een lief en mooi kaatje en wil je heel
    veel sterkte wensen met jullie hond Ruby
    en hoop dat je hem nog hel lang bij jullie
    mogen hebben.
    Leuk dat je volger bent geworden ben het
    ook gelijk bij jou geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtig baby kaartje, bedankt om mee te doen aan de challenge

    Groetjes Nadia
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Tis een poeppie, Plony!! Heel sterkte met Ruby. Hopelijk knapt ze op en mag je nog langer van haar genieten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super leuke kaart. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD team.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.