woensdag 4 april 2012

zomaar een fotolijstje....

Ongelofelijk hoe lief dat jullie weer gereageerd hebben allemaal, zowel op mijn kaartje als op mijn berichtgeving over onze hond Ruby.
Vanmorgen zijn we met haar weer 3 spuiten wezen halen en dit blijven we de komende dagen nog even doen omdat we absoluut zeker willen weten dat we haar lichaam de kans geven om nog wat te herstellen. Het is enorm zielig om een hond die zo'n plezier in haar leven had zo te zien wegvallen naar een zielig hoopje, kwijlend en slingerend probeert ze er nu nog wat van te maken. Overeind komen kan ze zelf niet maar als we haar op haar pootjes zetten dan slingert ze toch nog mee naar buiten om daar te doen wat nu eenmaal gedaan moet worden. Dit is heel moeilijk maar nu al een beslissing nemen is voor ons nog te vroeg. Waar doen we goed aan.......ik weet het niet.
Gisteren heb ik maar gewoon de boel de boel gelaten en tussen alle bezoekjes door van de kinderen, die natuurlijk ook heel begaan zijn met onze lieve viervoeter, heb ik nog een fotolijstje opgepimpt om wat afleiding te hebben. Zomaar een lijstje wat ik pas in een afprijsbak tegenkwam, ik heb er nóg één dus die gaan jullie vast ook nog wel langs zien komen.
Allemaal dankjewel voor jullie medeleven en ik houd jullie op de hoogte.
Liefs Plony.

Hier dan het fotolijstje........


25 opmerkingen:

  1. Hallo Plony,
    Wat is dit erg en zo onverwacht.
    Ik hoop voor jullie, dat hij/zij weer zal opknappen, maar anders moeten jullie een hele moeilijke beslissing nemen...
    Je fotolijstje is heel erg skattig,mooi gedaan hoor,mijn complimenten.
    Nogmaals veel sterkte gewenst.
    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi lijstje Plony!!!

    Ik duim voor Ruby, heel veel sterkte
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs mooi gemaakt dit fotolijstje Plony ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem mijn petje voor je af Plony,wat een moeilijke tijd heb je nu, en ik weet er alles van je bent als mens zo machteloos.Ik hoop dat alles toch goed komt met Ruby. Fijn dat je toch nog even met je hobby bezig kon zijn en ondanks de ellende is het een prachtig geheel. Veel sterkte liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig lijstje, Plony.
    En nogmaals, sterkte met jullie viervoeter.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lijstje Plony!
    En nog veel sterkte de komende dagen. Ja, zo'n beslissing is héél moeilijk.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pfff ik zit hier met tranen in mijn ogen, want als hondenliefhebber weet ik als geen ander hoe erg het is om je lieve beestje zo te zien wegkwijnen...we hebben dit ook vaker meegemaakt en het is zo ontzettend zwaar! Ik hoop dat jullie de goede beslissing kunnen nemen en ik wens jullie nogmaals veel sterkte! dikke knuf voor Ruby:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je fotolijstje is trouwens prachtig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony heel flink hoor om het toch nog te proberen ja een beestje waar je jaren plezier van hebt gehad doe je niet zo maar weg , het is het proberen waard hoor, je fotolijst is ondanks je stress weer super, we houden contact hoor groetjes en heel veel sterkte NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend is je fotolijstje!!
    Hoop dat Ruby het haalt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend dat lijstje.
    En ik hoop zo dat ruby er weer bovenop komt
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. War schattig is je fotolijstje! heel mooi gedaan. Heel veel sterkte toegewenst bij de beslissing, mocht die er komen. ik hoop natuurlijk dat jullie opknapt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Je moet doen wat je ♥ je ingeeft. Heel veel sterkte de komende tijd.
    Je fotolijstje is PRACHTIG en toch ook weer anders met dit droevige berichtje erbij.....ik denk dat je wel weet wat ik hiermee bedoel.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Sterkte de komende tijd en ik blijf duimen voor jullie hondje.
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    wat een mooi lijstje heb je gemaakt. Wat fijn dat je dat ondanks dat het zo slecht gaat met je hond toch kan doen.
    Heel veel sterkte...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Plony, ik ben hier aan het bijlezen, wat erg van jullie hondje. Het onze (onze vorige) maakte hetzelfde mee, hij werd ook dertien. Echt niet gemakkelijk maar soms is het gewoon op. Ik wens je heel veel sterkte toe lieverd,
    dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,prachtig foto lijstje heb je gemaakt.
    Lief plaatje en een hele mooie vlinder.
    Heel veel strekte en hopelijk komt het nog goed met jullie trouwe viervoeter Ruby.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig lijstje en ik hoop dat de viervoeter gauw weer opknapt.
    liefs, Marainne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Plony, wat een spannende dagen. Ik had nog nooit over deze ziekte bij honden gehoord, maar wat je beschrijft is precies wat er momenteel gaande is bij het hondje van mijn broer. Die heeft nu drie dagen lang aan het infuus gelegen en komt vandaag thuis. Met dezelfde vragen die jullie hebben. Hoe gaat dit verder? k duim voor jullie beiden.
    Maar je fotolijstje is een schatje geworden.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je fotolijstje ziet er schattig uit, heel mooi gemaakt.
    Sterkte met Ruby, ik hoop dat het goed komt met hem/haar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony,

    Dat is zeker lachen. Dat we ook pas volger van elkaar zijn geworden en dan nu elkaar tegen het lijf lopen, maar elkaar niet herkennen. Leuk hoor.
    Je fotolijstje heb je erg mooi opgepimpt.
    Sterkte met Ruby, hopelijk knapt hij snel weer op.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooi fotolijstje
    is het geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je fotolijstje ziet er prachtig uit en ik duim nog altijd mee voor jullie hond hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je fotolijstje is prachtig geworden. En wat Ruby betreft denk niet alleen aan het gemis maar ook om Ruby tenslotte is een hondenjaar
    7 mensenjaren dus 81. Als je dat in je hoofd houd en je hart volgt komt het helemaal goed. Maar het blijft zwaar daar kom je niet onderuit STERKTE
    In gedachte denk ik aan je moeilijke keus die erbij mij ook eerdaags aan gaat komen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Plony
    Ik las net over Ruby ,wat zielig
    maar laten we hopen dat hij er weer boven op mag komen
    ik leef echt met je mee ,heb het ook al een paar keer mee gemaakt ,wens je sterkte toe hoor!
    Zeg je lijsje is weer prachtig !
    Het beste verder hoor!
    groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.