woensdag 4 april 2012

Zomaar een kaartje.....


Zomaar een kaartje maar eigenlijk is het een bedankje.......een bedankje aan jullie allemaal voor alle lieve woorden en jullie begrip. Hartverwarmend en ook verbazing wekkend. Wat zijn jullie trouwe volgers en wat zijn jullie lieve volgers! Dankjewel dankjewel dankjewel!!!!!!!!!!!!

Nu dan mijn kaartje......
Ik had in de vakantie mijn copics meegenomen om te oefenen met het inkleuren van verschillende plaatjes waaronder dit schatje van Sugar Nellie.
Is het raar als ik zeg dat ik voor iemand die net is begonnen met de copics, bést trots ben op dit ingekleurde meisjeskopje??????
Het afdrukje alléén is natuurlijk al helemaal geweldig maar ik vind dat de kleurtjes best lief zijn. Wat een verbeelding hè, hihihi .
Ik ga hem er nu maar snel opzetten want anders worden jullie nog missellijk van mij, hihihihihihihi.

Daar komt ie..............


Mag ik tevreden zijn ????????????

27 opmerkingen:

  1. Ik weet het je denkt misschien daar komt ze weer ik ben best wel een nachtkrauter en dacht nog even bloggen en ja hoor Plony heeft nog een prachtige kaart gepost en zeker te weten mag je tros zijn op je kleuren héél mooi hoor.En hoe is het nu met Ruby ik moet er steeds aan denken ik ben zo'n tobber maar ik weet gewoon héél goed wat jullie als gezin nu doormaken sterkte en lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag zeer zeker tevreden zijn!
    Zéér mooi ingekleurd. De haren zijn zó levendig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt niets te veel gezegd hoor en dat je trots mag zijn is een ding wat zeker is,wat een geluk heb ik toch dat ik ze steeds in het echt kan bewonderen en je weet veel sterkte met je trouwe viervoeter dikke knuffel Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Plony en hij is helemaal toppie ingekleurd.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony,
    Wat een schatje en zo mooi ingekleurd, daar maag je trots op zijn.Die Sugar Nellie stempels zijn inderdaad superlief...
    Nog heel veel beterschap gewenst voor Ruby, zal voor je duimen.

    Fijne dag, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zomaar kaartje vind ik een prachtig kaartje,nou dat oefenen heb je snel geleerd het is super gedaan.
    In alle opzichten een echte topper.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je sugar nellie is super mooi
    ingekleurd hoor, of je het al jaren doet met copics toppie
    Sterkte met Ruby dikke knuffel van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty Plony
    prachtig zoals je haar heb ingekleurd
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mag zekers tevreden zijn!
    Heel mooi ingekleurd Plony!
    Het is zowiezo een heel mooi kaartje geworden.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,
    Verbeelding of niet.....het is en blijft een heel LIEF kaartje en je hebt Nellie PRACHTIG gekleurd ☺☺☺.
    Zo zie je maar weer dat je met een beetje ver- of inbeeldingsvermogen een heel eind kunt komen.....SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag zeker trots zijn, Plony.
    Ik doe het je niet na.
    Een heel mooi kaartje is het geworden en mooi ingekleurd.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik jou was ging ik heerlijke een poosje naast mijn schoenen lopen want wat een schitterende kaart en dan ook nog in mijn favoriete kleur!!!! Om van te kwijlen is ie....
    Ik was even een beetje druk geweest en had niet gereageerd op het nieuws over Ruby maar ik ben hem niet vergeten hoor... Ik hoop dat ie elke dag een beetje verder opknapt en nog lekker lang kan "schudden"...
    Knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Ik voeg me bij mijn voorgangsters aan want het is heel mooi ingekleurd en een hele leuke kaart daar mag je best trots op zijn
    Groetjes en ik hoop dat alles beter gaat met de hond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een plaatje! En je mag zeker trots zijn, ik vind het supermooi ingekleurd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi gedaan! Wat een mooi plaatje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, en of je tevreden mag zijn, dit is werkelijk prachtig ingekleurd! Een schitterend kaartje:)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als niet (Copics) inkleurder vind ik je poging erg mooi, ik heb begrepen dat het zo makkelijk nog niet is, dus knap gedaan!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij mag tevreden zijn, hoor.
    Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje! En je mag zeker trots zijn op jezelf, ze is heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zeker mag je tevreden zijn meis, het is een schatje van een kaartje ! Met zulke creaties is het niet lastig volger te blijven. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je mag best tevreden zijn,het is een schattig kaartje geworden.
    En het inkleuren gaat je ook goed af.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is super hoor Plony, je mag tevreden zijn hoor, en trots.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart, Plony!! Het afdrukje is zeker goed gelukt, knap gedaan hoor.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je moet tevreden zijn Plony! Het is een pareltje geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Plony

    wat een mooie kaart !
    Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi plony
    je hebt de haren van nellie heel erg mooi gekleurd
    ik ben via via op je blog uitgekomen, en na wat rondneuzen ben ik gekijk volger geworden.
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooi kaartje.
    Je mag tevreden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.