woensdag 2 mei 2012

Alles....behalve vierkant.....



Na een bijzonder geslaagde, supergezellige dag met Nel toch nog even de creatie afgemaakt waaraan ik bezig was voor de challenge bij http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.com/. De opdracht is : alles mag behalve vierkant. Nel en ik hebben vandaag weer heel veel ideetjes de revu laten passeren, hihi, dus houdt ons maar in de gaten.........

Afgelopen week ben ik 3e geworden bij Moeders Hobbypaleis en ik zag net dat ik vandaag weer 3e ben geworden en deze keer bij het Scrapcards Challenge Blog. Heel leuk, zoveel waardering voor mijn gefreubel.

Nu dus mijn alles- mag- behalve- vierkant-creatie en dan krijgen jullie weer allemaal een dikke knuffel voor het trouwe bezoek aan mijn blog. Liefs Plony.


26 opmerkingen:

  1. Aller eerst heb jij mij over de streep getrokken en daarom ben ik blij met je berichtje over de moederdag kaart Plony.
    Jou creatie is weer een droppie hoor!!!.Soms weet ik gewoon geen tekst meer je kaarten en alle andere mooie dingen die je ons laat zien omdat het misschien eentonig wordt, maar het is weer een plaatje. en ook gefeliciteerd met je behaalde top 3 lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Plony, net als altijd weer prachtig gemaakt! Van harte met je derde plaatsen. Kan ook niet missen, je maakt zulke mooie dingen! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor Plony, en gefeliciteerd met je top 3 tjes!!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige vintage kaart.
    Mooi met al de roosjes.
    Gefeliciteerd met je derde plaatsen.
    Een mooi compliment,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vintage kaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerst even
    GEFELICITEERD MET DE 3E PLAATS en wat is de hanger leuk geworden je bent toch een kanjer hoor en ja het was REUZE gezellig groetjes

    NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie romantische hanger
    erg leuk gedaan
    en gefeliciteerd met je 3de plaatsen
    het is ook verdient
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze hanger ziet er heel leuk uit Plony. Heb je knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je derde plaatsen. Je hebt het ook echt verdiend1
    zoals altijd is dit ook weer geweldig leuk!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige mooie creatie Plonie en gefeliciteerd!!!
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de hanger geweldig.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi. Alles behalve vierkant. Goed gelukt.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend hoor...gaat weer een prijs opleveren denk ik....
    Hartelijk gefeliciteerd met je derde plaats enne....heb je wel genoeg ruimte voor al die prijzen????
    Je sidebar begint al aardig lang te worden hahahaha...
    Liefs en knuffel van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Plony, hier ben ik weer, hahahah!! Wat een prachtige alles-mag-behalve-vierkant-creatie, sjonge wat een woord lol! Mooi details weer hoor. Nog een dikke proficiat met je prijzen, is altijd superleuk als je kaarten zo gewaardeerd worden. En je bloemstukjes zijn ook supers!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony

    Gefeliciteerd met je derde plaats, verbaast me ook niets hoor met die prachtige creaties, deze is ook al weer zo mooi, erg romantisch.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met al je prijzen.....het blijft toch een eer om iedere keer je naam te zien ☺☺☺.
    Enneh.....niet vierkant is ♥♥♥ en vierkant of ronduit PRACHTIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een prachtig hart geworden helemaal Plony met vintage
    vlinders en rose zo leuk om te zien.
    En dan scoor je ook nog 2x ja ja 2x
    de 3e plaats wat ben jij toch een freubel kanjer. En uhhh gefeliciteerd je hebt het verdiend.
    Dikke knuffel van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je top 3, hartstikke leuk.

    En je hanger,wat is die mooi zeg

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beauty, zo mooi, zo prachtige allemaal op elkaar afgestemd.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dit schitterend gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je top 3 plekkie Plony! En ook dit kaartje is weer super, die kleuren vind ik echt schitterend, een prachtige vintage hanger.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke hanger Plony! Mooie details heb je aangebracht en succes met de challenge.
    Lieve groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een schitterende creatie Plony, ik wens je heel veel succes met de challenge. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een schitterende creatie Plony!!
    Gefeliciteerd met je 3e plaatsjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Plony,
    Zeker geen vierkant, wat mooi gedaan zeg!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige hanger!
    Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge.
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.