vrijdag 4 mei 2012

Babyjurkje.....

Toen Nel afgelopen woensdag bij mij was hebben we samen het schitterende babyrompertje bewonderd dat Joke had gestuurd omdat Arie en ik opa en oma zijn geworden. Ga zéker eens kijken bij Joke, daar kom je ogen tekort!!!!
Ik wilde graag ook eens zoiets maken maar dan ipv een rompertje een jurkje.
Ik ben met het patroontje aan de slag gegaan maar moet eerlijkheidshalve zeggen dat het te recht is geworden. Ik moet het nog een beetje veranderen maar vind deze toch ook wel leuk genoeg om bij de voorraad te doen.
Ik had al een foto van het jurkje gemaakt ....



maar toen heb ik er later toch nog wat extra roosjes aan toegevoegd.
Helaas ben ik toen vergeten om nog een foto te maken vóórdat ik het in een zakje had gedaan.
Het is toch altijd een beetje rommelig gezicht als je het met zakje en al op de foto zet maar dat is even niet anders.
Van deze leuke babykaart/attentie gaan er zéker nog een paar volgen maar eerst nog even aan de slag ermee om het rechte er een beetje af te krijgen.


Aan de achterkant is ruimte om een naam o.i.d te schrijven.

Dit was het dan weer voor vandaag........Slaap lekker!!!!!

17 opmerkingen:

  1. heel erg leuk hoor niets mis mee wat een lief kleurtje en het zakje is ook heel mooi gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie morgen Plony,wat een super lief jurkje heb je gemaakt. Echt een schatje.
    De rompertjes vind ik ook al zo leuk en nu dit weer, het blijf maar door gaan hé.
    Lang leve onze hobby(lol)

    Groetjes en een fijn weekend Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg leuke kaart is het
    en de verpakking mag er ook zijn
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony, nou dit is fantastisch toch! Ook al vind je het te recht, het is met 'recht' een beeldschoon jurkje. Als je zoiets krijgt bij geboorte moet je wel overdonderd zijn!!
    Helemaal toppie!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gemaakt!
    Echt superleuk!
    -xx-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wowwww Plony,wat schitterend gemaakt dat jurkje.
    Mooi papier heb je er voor gebruikt.
    Lief plaatje.
    Ben er weg van.
    Als je het patroon heb,a.u.b. mag ik het dan?

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend lief!
    Een heel mooie creatie en wat een schattig plaatje!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    wat heb je dit schattig gemaakt!
    Heel mooi!
    Groetjes Pouwla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creaties heb je de laatste tijd weer gemaakt Plony, ik sta weer een beetje achter met mijn reacties zag ik, maar jij gaat ook zo snel hé;)
    Die plantenstekers vind ik supermooi, ook het vintagekaartje daarvoor is prachtig!!
    En dit rompertje is natuurlijk ook weer geweldig!!
    Fijn weekend!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohh wat een schattig babyjurkje Plony! Voor de volgende moet je de "zijnaden" iets boller maken dan valt het jurkje denk ik mooier uit. Maar toch vind ik deze ook niet raar hoor.
    Ik heb het patroontje ook maar moet er nog mee aan de slag...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony,

    Het is iedere keer weer heerlijk om een kijkje in jouw creatieve keuken te nemen...
    Je creaties zijn prachtig.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief en schattige jurkje heb je gemaakt Plony! Super mooi en het het is z'n leuk idee! Ik vind het ook niet te recht maar ik weet ook niet hoe het origineel hoort eruit te zien. Wat mij betreft is het gewoon Geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhh wat schitterend !! Een heel fijn weekend. Liefs, Marion (alias wdpoe)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig resultaat.
    Is weer eens wat anders.
    Leuk gedaan Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig meid
    Wat een super leuk idee
    En niet te streng voor jezelf zijn ziet er top uit !!
    ikkus ben weer sjaloersssss
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony, als ik nu zeg Plony kan alles moet je dat ook maar geloven wat een schatje ik heb er geen woorden voor, wat is dit gaaf zeg liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is leuk gedaan Plony, en het zakje past helwemaal bij het jurkje. En inderdaad met die roosjes erbij is het hele,aal af,
    Helemaal super een 11
    Dikke knuffel Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.