dinsdag 1 mei 2012

Bloemen........



Vandaag even flink aan de huishoudelijke taken geweest want morgen komt  Nel gezellig weer bijkletsen. Het ruikt lekker fris in huis en dan moet er natuurlijk ook nog even een bloemetje worden neergezet. Volgende week vrijdag ga ik de hele dag bloemschikken voor de braderie en ik blijf het prettig vinden om vooraf wat bloemetjes te steken als een soort oefening voor de grote finale, hihihi. De stukjes moeten gemakkelijk mee te nemen zijn en niet te hoog voor op tafel dus weer een beetje het bekende recept......

Als eerste een houten bakje bij de action vandaan met een gezellig bloemetje opgemaakt.....



en als tweede een bakje wat ik gisteren op de rommelmarkt heb gekocht voor 0,20 euro, hihihi,



Het maakt toch best een lief plaatje zo........

Nu eerst eten gaan koken en ik hoop vanavond nog even te gaan rondsnuffelen bij jullie.
Misschien tot straks............

22 opmerkingen:

  1. Hoi plony, wat een vrolijke bloemen pracht. Gezellig in huis.
    Bedankt voor je compliment op mijn kaart met harten. Ik heb geluk denk ik, want ik draai de harten zo door mijn cb.
    Heb alleen een dun embossingmatje tegen mijn b plaat zitten. Ooit gekocht op de gekke kaarten dagen in Den Bosch.
    Fijne avond nog

    Gtt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een bezige bij!!
    Gezellig die bloemstukjes!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat keigaaf !! prachtige bloemstukjes ! Die vlinder maakt het echt af. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige bloemstukjes Plony! Je zal het vrijdag dan wel heel druk hebben met tig bloemstukjes maken. Deze zijn in ieder geval supers!!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,

    ontzettend leuk die bloemstukjes!
    Ik ga van de week ook eens proberen om iets in elkaar te flanzen, hihi.

    Is toch heel gezellig op tafel hé.

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal het er morgen gezellig uit zien als ik kom je hebt het toch niet speciaal voor mij gedaan he, HAHAHAH gr Nel tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,

    Ik ben een paar dagen niet geweest in blogland, maar ik kom bij jou ogen te kort. Wat heb je weer heerlijk zitten freubelen zeg, en wat een mooie creaties zijn er uit voort gekomen, prachtig.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan Plony, ik kan dat niet.
    Heb het ooit geprobeerd en het lijkt nergens naar.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige bloemstukjes heb je ervan gemaakt, helemaal mijn kleur rose en paars helemaal super.
    Fijne avond en heel veel succes als je weer op de braderie staat.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plonie, ik wist niet dat jij zo mooi kon bloemschikken. Heb ik wat gemist? Veel succes op de braderie.Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie bloemstukjes heb je weer gemaakt. Hier ben ik zooooo jaloers op. Een blos bloemen zet ik het liefts met het elastiekje er nog om zo in de vaas, dan lijkt het nog wat.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en gezellig Plony! Alvast een leuke dag gewenst morgen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Ik zie al dat ik heeeeeeeeeel vroeg op de braderie moet zijn want anders is het zeker weer uitverkocht in de middag. Zo mooi. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Jij hoeft helemaal niet te oefenen met bloemen want je hebt het zo wie zo in de vingers. Wat een PRACHTIG bloemstukje ☺☺☺.
    Veel kletsplezier morgen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie bloemstukjes Plony
    altijd gezellig een bloemetje op tafel.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtig weer Plony, gezellig hoor!!! Jij hoeft echt niet meer te oefenen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige bloemstukjes. Ik wou dat ik een muisje was en kon zien hoe je dat toch allemaal doet, ik vind het allemaal zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige bloemstukjes. Ik wou dat ik een muisje was en kon zien hoe je dat toch allemaal doet, ik vind het allemaal zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het lijkt wel dat Cindy moe is 2keer het zelfde typen is niet goed van haar hahaha, het resultaat van vanavond post ik morgen. Maar vrouwtje toch wat heb je weer een prachtige bloemstukjes gemaakt, héél mooi je bent goed bezig Plony liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er weer heel gezellig uit, mooie bloemstukjes heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaaa, daar ben je een kei in!! Vind ze weer erg mooi allebei!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony

    Wat ben je toch veelzijdig zeg, je bloemstukjes zien er geweldig uit, heel vrolijk. Heerlijk als je huisje schoon en fris is en met gezellige bloemen gevuld is.
    Je moederdag kaartje is ook weer prachtig met mooie kleurtjes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.