dinsdag 1 mei 2012

Challenge # 22

Hallo allemaal,

vandaag starten wij bij the Dutch Magnolia Chickies met Challenge # 22.
Deze keer vragen wij van jullie een moederdagkaart of creatie.
De challenge loopt t/m 13 mei dus tijd genoeg om er iets heel speciaals van te maken.

Ga eens kijken bij http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/ om te zien wat de leden van het design-team van deze opdracht hebben gemaakt en dit is mijn eigen uitvoering van de moederdagkaart.......



dit is de buitenkant en dan laat ik ook nog even de binnenkant zien......



Doe gezellig mee allemaal dan zien wij  jullie graag bij deze nieuwe challenge.

Liefs Plony.

26 opmerkingen:

  1. Hallo Plony,

    Super mooi gemaakt.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony, wat een schitterend kaartje is dit zeg. Mooi alles bekleedt.Gaaf DP. Mooi ingekleurd! Er zitten zoveel prachtige details op dat je blijft kijken. Super! Fijne dag!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony Ja ik zou wel graag mee willen doen maar ja geen moeder meer hè dus ik wacht wel op die van Cindy haha maar jouw kaartis weer een genot om naar te kijken hoor!! Er is genoeg te zien net zoals Annette al zei.liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schat van een kaartje is het Plony!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi geworden. De binnenkant is ook al zo mooi.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid... ik hou je niet bij! Kijk ik even niet, staan er weer tich mooie creaties op je blog!
    Deze kaart is erg mooi, het doorkijkje vind ik heel erg leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een plaatje Plony en een hele leuke challenge ik hoop weer mee te doen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony , wat een lieve moederdag-kaart !! En ook de binnenkant zo gaaf afgewerkt.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Plony! Dat doorkijkje is een leuk extraatje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, complimenten voor het inkleuren en leuk zo'n doorkijkje
    super mooi gedaan...net zoals je schattige gepimpte geurzakjes..
    wat een ijver en wat een iedeeen..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony

    Alle eerste nog gefeliciteerd met je prachtige kleinzoon.

    En wat een prachtige kaarten en andere creaties heb je weer gemaakt. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie voorbeeld kaart voor de challenge
    een erg leuke uitwerking
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HELP, ik kan je niet meer bijhouden, moet toch eens vaker langskomen zie ik wel, hihihi!! Sjonge wat een schitterende creaties weer!! Gaaf zeg die geurzakjes en geurhartjes, net als je kaarten. Die kaart met het vogeltje vind ik ook helemaal geweldig en dit kaartje voor moederdag is so sweet. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superlieve kaart heel leuk

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Plony compliments, this card is gorgeous, I love the stamp, adorable, and the cards, the details, all wonderful.
    Hugs, Monica.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je er weer een plaatje van gemaakt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je er weer een plaatje van gemaakt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Plony! Schitterend gemaakt :)))
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart! Leuk met het doorkijkje! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is de weer LEUK echt GAAF leuk ook dat doorkijk venster IK OOK IK OOK ik doe weer inspiratie op hihihi gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou je hebt er wel iets moois van gemaakt, zou bijna wensen dat ik je moeder was, keigaaf vind ik je kaart, lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi kaartje weer Plony, en wat hebben je boemstukjes een hoog wow gehalte, erg mooi hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig, Plony! Leuk zoals als je de stempel op je kaart hebt verwerkt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig, Plony! Leuk zoals als je de stempel op je kaart hebt verwerkt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige kaart plony
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.