maandag 14 mei 2012

easelkaart....


Goedemorgen allemaal , een nieuwe week is weer begonnen . Ik dacht dat deze week wat rustiger zou gaan zijn maar er staat nog genoeg op het programma zag ik wel, hihi. Achter de geraniums zitten doe ik nog niet hoor , gelukkig maar toch ?
Ik ben wel weer lekker zo tussen neus en lippen door aan de kaartjes begonnen want mijn kaartenvoorraad moet nodig weer eens worden aangevuld.
Als ik dan een kaartje maak dan combineer ik de kaart natuurlijk graag met een challenge en ook in dit geval past mijn easelkaart prima bij de challenge van http://kreatejadt.blogspot.com/ waar de opdracht is : maak een easel , niks meer en niks minder......
Hier komt dan mijn easelkaart en ik wens jullie nog even allemaal een hele fijne week toe.
Lieve groetjes van Plony.


25 opmerkingen:

  1. Zooo Plony,
    Je pakt weer meteen goed uit...
    Prachtige eaaselkaart weer, met heel mooi papier...TOP.
    Was het gezellig gisteren met de kleine Ayden er bij ??

    Fijne dag, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart, je hebt er veel werk van gemaakt! Romantisch geheel, past bij jou. En wat een leuke kraam hadden jullie, mooie spullen en mooie bloemstukken, knap!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony wat een mooi begin van de week met z n prachtige easel-
    kaart. Fijne week liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is tie weer mooi Plony ik heb alles opgeruimd nu nog even mijn huis aan kant en dan ben ik klaar met alles .Ik heb nog een tip voor je als je naar elke kaart een feestje gaat en dan naar de tip van de week kan je mooie vintage digi's downloaden kwante koste niets ik vind ze héél mooi en heb ze ook gedownload liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony , wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt !! Leuk dat je meedoet bij KreaTeja. Ik heb een klein vraagje voor je : Hoe doe jij dat met die foto met die vervaagde rand er om heen ?? Vind ik zo leuk uit zien. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Plony
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is weer een plaatje
    erg mooi
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig je easelkaart.
    Mooie kleuren.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al meteen weer goed begonnen met deze supermooie vintage easelkaart.
    Prachtig gedaan Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi kaartje Plony,
    Altijd leuk die vintage look en de kleuren van deze zijn ook ontzettend mooi!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart weer Plonie.
    Hij is echt heel mooi geworden.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HIHIHI ik dacht dat jij moest bijkomen dat doe je snel en wat is hij weer mooi heerlijk die roosjes pareltjes en kant en dat is wat jij wel in voorraad hebt,heeeeel mooooooooooooooiiiiiiiii,, gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SCHITTEREND!!! Mooi uitgevoerd Plony.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig vintagekaartje Plony, erg mooie details weer!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow er schieten weer woorden tekort Plony!! jij hebt geen tijd nodig om bij te komen, je blijft maar gaan hihi, geweldig!!!!
    het is weer een pracht van een kaart.
    liefs Nicole

    ps leuke foto's heb je geplaatst ;)
    haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer prachtig hoor Plony.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie vintage easelkaart! Mooi papier en super details!! leuk dat je meedoet met de KreaTeja challenge. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een plaatje is je easelcard!
    En leuk de foto's van je kraam. Fijn dat je zoveel verkocht heb. Is gelukkig de moeite niet voor niets geweest.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal top Plony,

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je Easelkaart is er weer één met een heel hoog ooooohhhh gehalte. Schitterend Plony. Weer zoveel moois om naar te kijken. Liefs,Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig hoor, echt weer een Plony kaart!!! Schitterende details!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauWWWW, wat is tie mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony

    Ik heb zitten genieten van je foto's van de braderie, wat zag dat er allemaal mooi uit, niet gek dat alles al zo vroeg verkocht was. Je envelopkaart is ook prachtig net als dit easelkaartje.
    Ik was even een weekend met manlief naar Antwerpen, vandaar dat ik wat achter loop.

    Lieve groetjes
    danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje Plony! Wat een gave details allemaal. Prachtig hoe je alles op de kaart hebt geplaatst. Het is een bjoutie!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Plony, hij is werkelijk erg mooi je easel kaart! Bedankt voor het mee doen aan de challenge van Krea Teja!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.