donderdag 3 mei 2012

een potje met een heel mooi dekseltje.....

Gisteren had Nel een potje bij zich met een dekseltje dat ze heel mooi had bewerkt.  Kun jij hier iets mee was haar vraag en ja hoor..........ik kan daar wel iets mee.
Ik heb het potje nog wat verder versierd en heb geprobeerd een beetje in de stijl van het dekseltje te blijven. Daarna heb ik nog een bijbehorende luciferdoos gepimpt in dezelfde stijl, 2 theelichthoudertjes beplakt met een kantje en wat bloemetjes en voilá..........



er is weer een lief tafreeltje ontstaan.



Wat denk je Nel????????? Is het wat???????
Nel vindt alles leuk wat ik doe, hihihi, dus ik kan het beter aan jullie vragen denk ik........
Ik hoor het wel weer.......ik ga nog even lekker aan de freubel, heb net mijn nieuwe burostoel in gebruik genomen dus ik zit nog wel even lekker in mijn hokje.

Misschien tot laterrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! Liefs Plony.

20 opmerkingen:

  1. Het geheel is weer prachtig.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer zo gezellig mooi uit Plony.
    Leuk om ergens een hoekje mee te maken.
    En ben je alweer aan iets anders bezig?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HA PLONY wat heb je het weer schitterend gedaan NEL vind alles leuk maar het is toch leuk en dan de rest er weer bij oeps weer wat voor de braderie, ik ga gauw het patroontje voor je maken je hoort me nog vandaag gr en een dikke knuffel NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww Plony dat ziet er gezellig en mooi uit zo alles bij elkaar, heel erg leuk gedaan

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal het er bij jou gezellig uit zien in de kamer Plony met al die opgepimpte spulletjes. Of ga je het echt op de braderie verkopen. Ik denk dat je zo los bent want wat een leuke dingen zitten erbij liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke dingen allemaal. Je hebt het zooooo goed in je vingers. Je draait nergens je hand voor om. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En gelijk heeft ze... het is toch ook weer helemaal leuk?? Plony en pimpen...gaan hand in hand!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En Nel heeft gelijk hoor...het is een schitterend geheel!!!
    Lief je plaatje ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhh wat mooi !!! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje zeg, wat ziet dit er ook weer schitterend uit, heeeeeeeeeeel mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief stelletje zo bij elkaar. Hoe verzin je het toch iedere keer weer.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig geheel, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,

    Wat zie ik weer leuke creaties bij je. Dit setje is ook weer supers.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het ziet er heel gezellig en mooi uit plony
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony , dat heb je weer mooi gepimpt !! Wat een lieflijk tafereeltje zo.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony

    Wat een schattige potje, lucifersdoosje en theelichtjes. Alles bij elkaar een prachtige tafreeltje.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi Plony!
    Echt geweldig!
    zo mooi.....
    -xx- Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja hoor ook weer een leuk setje voor op een bijzet tafeltje of een gezellig hoekje, jullie zijn een leuk stel bij elkaar bomvol ideeen
    Doeiiiii doeiiiii Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.