zondag 13 mei 2012

Even rustig aan......

Hoi, daar ben ik weer, met een nieuwe creatie, hihihi. Ik doe vandaag rustig aan maar dat houdt in dat ik aan de freubel ben, hahahahaha...
Mannie is aan het werk en de kinderen komen allemaal vanavond dus moeders heeft de dag voor zichzelf.
Eerst eens flink uitgeslapen en langzaamaan op gang gedraaid en daarna mijn hobbykamer in om even lekker wat te gaan maken.
Het is een envelopkaart geworden die ik wil gaan bij plaatsen bij de challenge van http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/  .

Ik ben natuurlijk weer heel benieuwd wat of jullie er van vinden......

Trouwens....de foto's van de kraam op de braderie komen nog, die moet ik nog even doorgestuurd krijgen van Nicole maar jullie houden het tegoed.

Lieve groetjes,Plony.



en dan ook nog even de binnenkant.....


20 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend Plony.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Plony!!
    Fijne moederdag toegewenst.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat rustig aan nou dat vind ik denkwerk, super mooi zeg en dan weeral zo vlot na je drukke dagen.
    Fijn dat het zo goed en gezellig geweest is aan je kraam.
    Nog een gezellige avond met je kinderen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,
    dan probeer ik het nog een keer..
    Leuk dat je weer terug bent in Blogland en gefeliciteerd met de goed verlopen verkoop van je spulletjes en bloemetjes..
    En vanavond een extra leuke Moederdag voor het eerst met Ayden.

    Geniet er van, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie envelop kaart Plony

    wat heerlijk zeg dat je gisteren zo lekker verkocht heb

    Fijne Moederdag
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ola, dit is weer een hele chique.
    Een echte Plony creatie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi PLONY het is toch weer een schatje hoor en dan dat lekkere zoete kleurtje rose ja helemaal super toch gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een bjoetie en zou voor mij al een winnaar zijn hoor ! Het is weer een keigaaf projectje van je hand. liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit is ook weer heel mooi zo,n lief kleurige enveloppe wil je wel graag ontvangen wat fijn dat jullie zo goed verkocht hebben dat kon ook niet anders met zulke mooie spullen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er prachtig uit Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony , wat een prachtige envelopkaart heb je gemaakt !! Leuke challenge trouwens .... ik ga proberen mee te doen. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony

    Zo, je hebt het weer overleefd haha en wat fijn dat alles zo goed verlopen is. Je zult zeker wel moe zijn maar ook wel voldaan. En.....alweer een mooie envelopkaart gemaakt, prachtig hoor!
    Veel plezier vanavond met je kinderen en de kleine Ayden:)
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie kaart Plony, leuk model!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een Schitterende creatie, Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,wat een dotje van een envelopkaart,erg mooi ook in de afwerking,geniet nog van je moederavond,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij en rustig aan doen. Gaat dat wel samen?? Ben je al een beetje bijgekomen na de braderie van gisteren.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal geweldig Plony je bent je inspiratie gelukkig niet kwijt, ik heb alles opgeruimd ik ben aan het ruimen zodat alles aan kant is je hoort mij wel weer liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal beeldschoon!!! Heeeeel romantisch. Je kraam ziet er ook super uit!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,

    Wat maak je toch schitterende dingen. Zo ook weer je enveloppe...erg mooi gemaakt.

    Bedankt dat je weer meedeed met onze challenge;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.