zaterdag 5 mei 2012

Home sweet Home......

De 4e challenge al weer bij Jolanda in aanloop naar haar huwelijk. Deze keer is het thema Home sweet Home.
Ik heb nog maar een keer een vogelvoederhuisje gepimpt en deze keer heb ik er een HOME van gemaakt voor Tilda.
Ik ben heel benieuwd weer naar jullie reakties en nog steeds verbaas ik me over jullie trouwe blogbezoekjes en jullie lieve, grappige en soms ook wel eens  kritische commentaren. Ik lees ze altijd vol aandacht en geniet er enorm van . Dankjewel allemaal!

Hier dan mijn Home sweet Home versie voor Jolanda.......










19 opmerkingen:

  1. Supermooi is het huisje voor Tilda!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwww !!! keigaaf Plony !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou bijna gaan verhuizen alleen om van jou zo'n mooi huisje te krijgen!!!!! Schitterend gemaakt Plony, niets dan lof.....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig Tilda huisje heb je gemaakt Plony! Succes met de challenge.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow meid wat gaaaaaaaaaaaf
    ik ben sjaloerssssss erop
    echt mooi !!
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, prachtig hoor Plony!
    Zo'n leuke vrolijke kleuren!
    Een onzettend mooi geheel dat onmiddellijk opvrolijkt!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer hartstikke leuk uit
    echt een toppertje

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woh wat een mooi vogelhuisje.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Tilda boft maar met zo'n super gezellig en mooi huisje! Ze zal zich meteen thuis voelen, dus zeker een home sweet home:0) Leuk dat je weer meedoet met mijn mini challenge Liefde is...Je hebt er een schitterend geheel van gemaakt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Comp-limenten hoor Plony voor je schitterende met Tilda!!!

    fijn weekend en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuk zeg, dit mooie vogelhuisje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik hoor net dat mijn Tilda ook wel heel graag zo'n super mooi huisje wil. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig....
    Super....
    Gewoon geen woorden voor.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan Plony.
    Echt prachtig opgepimpt dat huisje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ene knus huisje...heel mooi gedaan Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja wat moet ik nu weer zeggen home enz ......... ja natuurlijk helemaal geweldig gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! Dit is weer prachtig Plony! Jij hebt ook altijd zoveel inspiratie en je weet keer op keer de mooiste dingen te maken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog even met mij,wat een schattig vogelhuisje heb je gemaakt voor Jolandá mini challenge het is heel leuk liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet dit er ontzettend gaaf uit!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.